Nyílt nap a Vízműveknél 2010-ben is

2010.05.26. 13:27 Hargita Nándor 6 komment

darthwalk: IMG 8370 Robotkézben kehely kéken

Aki megnézné élőben is ezt a hatalmas kelyhet, a Gellérthegyi víztárolót, vagy a csepeli vízművet, annak 2010 május 29-én szombaton 10-16 óra között lesz rá lehetősége!

Részletek a vizmuvek.hu-n, ide kattintva. 

A víztorony átadásának fotói:

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr862032787

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyílt nap! 2010.05.26. 20:50:25

A Fővárosi Vízművek legújabb víztornyának két évvel ezelőtti átadásakor többen egy ufóhoz, űrhajóhoz hasonlították az új építményt, ami nem is csoda: a Budafoki Víztorony mind külső megjelenésében, mind építészeti és technikai szempontból egyedülálló v...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedves Szomszéd 2010.05.30. 13:24:50

Hat ez nem volt olyan szuper, mint tavaly... iszonyat sokan voltak es mar 11 utan nem volt regisztracio... sokan igy is belogtak, de mi valahogy nem akartunk ott tolakodni a babakocsival, inkabb eljottunk :(

elpe 2010.05.30. 17:47:17

Kiderült, hogy nem csak a vízműveknél, hanem a szemétégetőben és a Hamvasztóműben is volt nyílt nap:
indafoto.hu/elpe/tag/k%C3%B6z%C3%BCzemi_nap

sztívön 2010.06.02. 12:33:31

@Kedves Szomszéd: Látod, ez nézőpont kérdése, viszont a babakocsi tényleg nehezítette a helyzetet, de gondolom csak megoldható lett volna a babával való feljutás is.
Én ugyanis 12,05-kor érkeztem,10 perc múlva regisztráltam, piros sorszámot kaptam, és előttem még 3 szín volt. 12,34-kor már az elsőt kattintottam a toronyból, tehát nem volt hosszadalmas a dolog. Viszont meg kell mondanom, hogy a színes pöttyöket osztogató fiúcska egyáltalán nem volt a helyzet magaslatán.Fals időpontokat mondott a várakozást illetően, mivel 10 perces indítási időket mondott, és volt akiket fél órára is elküldött, mire sorra kerül. Ezáltal a beengedő lányka is zavarodottá vált, hogy valójában most hol is vannak a következő turnus szereplői, szinte lasszóval kellett összeszedni Őket. Mondom, nekem ez nem telt több időbe 20 percnél,viszont megérte ennyit várni, mert kárpótolt a látvány.Kereken 1 órát voltam fönt, ezalatt készült fotókból tettem föl néhány darabot.
Sajnálom, hogy a körülmények miatt csalódottan kellett távoznod.
süti beállítások módosítása