Piros-fehér-zöld

2012.10.20. 17:58 Hargita Nándor 2 komment

Segítsetek nekem. Nagyon szeretem bence93 fotóját a parlamenti díszkivilágításról, de nem szeretném az index címlapi médialepedőt, a Facebook oldalunk fejlécképét és az Indafotóblogot is ezzel a fotóval díszíteni, mert már megkapta a maga hírnevét.

bence93: Október 23.

Küldjetek a piros-fehér-zöld gyűjteménybe új fotókat október 22-én estig, amit kitehetek ezekre a felületekre :)

(Jó-jó tudom, Leonnak, sőt még nekem is van ilyen témájú képem)

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr24859817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vlmworld · http://www.vlmworld.com/ 2012.11.09. 07:45:28

Ez a poszt nekem annyira tetszik, mindig visszajövök újból és újból megnézni. Hónapokig tudnám nézni. :D
süti beállítások módosítása