Hétvégi svenkelős képek - minipályázat eredmény!

2009.03.03. 11:57 Hargita Nándor 4 komment

 Majd 30 svenkelős kép jött a hétvégén, ebből válogattam ki a legjobbakat egy blogposztba. Nem lepett meg különösebben, hogy a legjobb három kép mind járműről készült. Sorrendet nem állítottam a képek közé - de ők lettek a top 3:

elpe: DSC03137

elpe szellemvillamosa

I\\/I4R[ł: Skoda 100 CULT

maaszi (bocs, de nem másoltam ki a nevedet:) Skodája és

Gyurka: Trabi suhan

Gyurka Trabija.

A járműveken kívül küldtetek még sok minden mást ami mozog, Papírkutya például halat, elpe kutyát és bomi csirkét! Az állatok mozgása persze kevésbé kiszámítható mint a kocsiké.

Érkezett még fotó vonatról, bicikliről és táncról is! Az összes képet alul pörgethetitek végig, vagy ide kattintva nézhetitek meg Diavetítéssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr26977272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PapírKutya · http://www.lopottkerekpar.hu 2009.03.03. 12:14:54

Mindenkinek Grat! :)

2 napig az utcán kerestem a Tmát és a végén otthon találtam rá :) (persze amikor nem kéne ide-oda cikáznak, most pedig...)

Jó volt no, élveztem.

elpe 2009.03.03. 15:24:37

Már régi tervem volt ezzel a technikával kísérletezni, ezért örültem a lehetőségnek. Remélem lesz még más feladvány is.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2009.03.03. 15:32:38

@elpe simán, itt értesülni fogsz róla!

I/I4R[ł 2009.03.03. 16:21:19

Gratulálok mindenkinek és örülök , hogy kiemelt lett a képem! :)

A nevemért bocs, már megbántam... Nincs mód cserére? :S
süti beállítások módosítása