Az állatkerti fotósétánk legjobb képei - szavazz!

2009.07.29. 12:31 Hargita Nándor 10 komment

A fotóséta után minden sétálónak lehetősége volt feltölteni a legjobb képeit a worldwidephotowalk.com-ra is, ezek közül ti választjátok ki azt a fotót, ami indulhat a központi versenyen - ő nyeri a könyvet - és én választom ki a fotóséta szerintem legjobb képét, akinek a feltöltője a dvd-t nyerheti.

SZAVAZÁS HATÁRIDEJE: AUGUSZTUS 4. 22:00

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr571275407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2009.07.29. 14:47:48

nagyon édesek vagytok, hogy rám is szavaztok ennyien, szeretném leszögezni, hogy a könyvet nem tartom meg, hanem továbbadom a másodiknak :)

orsvezer1 2009.07.29. 15:05:14

Miért van minden angolul, ha ez a budapesti állatkert? A macis képre hol lehet szavazni?

Pista bá 2009.07.29. 15:07:25

előre is elnézést kérek a finnyázásért, de nem tudtam rávenni magamat, hogy szavazzak

azért 1-2 ügyesebb kép akad

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2009.07.29. 15:12:15

@orsvezer1: a magyarázat egyszerű. a worldwidephotowalk amerikai kezdeményezés, és a résztvevők a legjobb képeiket az amerikai szervező oldalára is feltöltötték - ezt másoltam ide be (és linkel az indafotóra, amelyik ott is fent van).

a szavazást görgetni lehet, ha az alján a szürke nyílon tartod az egeredet.

@Pista bá: semmi gond, már annak is örülünk, hogy időt szakítottál a fotókra :)

Pista bá 2009.07.29. 15:37:09

@darthwalk:

a want some food-on és a hanging on-on vacilláltam, de az előzőnek az arányai meg a háttere (mélységélességgel lehetett volna tompítani) nem 100%-osak, a bogyós meg nem állatkert-specifikus

így aztán addig tépelődtem, amíg feladtam

Szexibojli (törölt) 2009.07.30. 04:49:23

Talán nem angolul kellene a feliratokat abszolválni,akkor több lenne a hozzászoló.

Vierre_ 2009.08.03. 15:17:39

sztem a két popó a nyerő :)
süti beállítások módosítása