A legjobb dolgok is véget érnek egyszer - LEGO és a 365project

2009.06.02. 15:29 Hargita Nándor Szólj hozzá!

Ugyan ez a téma nem szigorúan indafotós, de muszáj megemlíteni. Anno év elején többen fogtak bele a 365projectbe (azaz minden egyes nap készítenek egy fényképet, egy éven keresztül és ezt megosztják).

Ehhez óriási kitartás kell és rengeteg fantázia, ingergazdag környezet. Én is belekezdtem anno, igaz nem január 1-én mint a többség, hanem egy kicsit később, a hónap közepén, és eddig bírtam - kifogytam a kreatív energiákból.

Lehet ezt azonban sokkal jobban is csinálni - erre remek példa Dan a Legóimádó, aki május 31-én fejezte be egy évig tartó sorozatát, ezzel a képpel:

Pont az ilyen remek sorozatok miatt buzdítanék mindenkit arra, hogy igenis próbálja ki magát és kezdjen el fotózni nap mint nap és az eredményét töltse fel például az Indafotóra. Én sokat tanultam belőle, megéri.

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr611159302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása