Szörcsháttér - szavazás: március 22

2010.03.22. 10:51 Hargita Nándor 22 komment

A Szörcsháttér játékban havonta egy pólóval jutalmazzuk azt, akinek a fotójára legtöbben szavaztak az elmúlt négy héten. Mivel a játék nem hó elején indult, így a "havonta" valójában azt jelenti: négy hetente. Azaz most!

A póló nyertese pedig Niro, 161 szavazattal! Veled emailben vesszük fel a kapcsolatot.

A te fotód is lehet a Szörcs háttere, ha játszol! Címkézd fel a háttérnek való fotódat "szorcshatter" címkével és máris indultál a játékban. Minden héten az előző hét legnézettebb és legtöbbet kedvencelt fotóira lehet szavazni, melyek közül egyik a Szörcs.hu háttere lesz egy héten keresztül!

Ezen a héten a Szörcs háttere - a múlt heti módosítások alapján a szavazáson legjobban teljesítő 3 fotóból a Szörcs által kiválasztva: amari - hóvirág című képe! Gratulálunk!

Most pedig jöjjenek a múlt hét kedvenc és legnézettebb fotói! Ha megnézted a fotókat, szavazz!

A legtöbben múlt héten ezt a két fotót kedvenceltétek:

Bizsu60: Idő?

Bizsu60: Idő?

elpe: Fókuszban

elpe: Fókuszban

 

A legtöbbet múlt héten ezeket a fotókat néztétek meg:

Niro: Tapolcai tavasz (S6300656)

Niro: Tapolcai tavasz

James Cage: 15 second

James Cage: 15 second

orosznyet: Havas naplemente

orosznyet: Havas naplemente

Karima: Wineglass splash

Karima: Wineglass splash

MRM: Flower

MRM: Flower

GergelyOrosz: Budapest 094-4

GergelyOrosz: Budapest

szorenyi: Cseresznye

szorenyi: Cseresznye

commelauche: Naplemente

commelauche: Naplemente

bollaeszter: Hősök tere

bollaeszter: Hősök tere

anna schwelung: csúcsok

anna schwelung: csúcsok

Szavazz, hogy melyik fotót szeretnéd a Szörcs háttérének jövő hétre!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr691858782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gicanyul 2010.03.22. 12:58:10

A szavazó gomb kicsit elbújt. Vagy csak nálam jön be így az oldal?

Niro 2010.03.22. 13:16:22

@gicanyul: Nálam is olyan, de azért meglehet nyomni, bár aki először találkozik a felülettel, annak tényleg nem feltűnő. Én úgy jártam, hogy először a szavazat állását tekintettem meg, és utána mikor szavazni akartam nem írta jóvá.

Ezúton köszönöm mindenkinek aki szavazott a képemre múltkor!

*amari 2010.03.22. 14:48:57

Köszönöm mindenkinek, aki a hóvirágaimat látta és értékelte.
Azt sajnálom, hogy a szörcs oldalán szinte semmi nem látszik a képből.
amari.blog.hu/

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.22. 14:57:34

@*amari: nálam remekül látszik, nem lehet hogy csak nem zártad be az ismertető fület?

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2010.03.22. 15:19:38

néha nem jelenik meg a flash, ezért belinkeltem két ízben is, de megteszem itt is: a szavazás linkje: poll.fm/1qx50 és nem csak egy fotóra szavazhatsz!

Niro 2010.03.22. 17:11:46

@*amari: Grat! Nagyon szép kép, és nagyon jól mutat Szörcs háttérként!

*amari 2010.03.22. 17:29:43

@Rékuc: köszönöm! Bezárt füllel jobban mutat :)

Kedves Szomszéd 2010.03.23. 20:59:48

Gratula mindenkinek!

Nekem foleg "MRM:Flower" meg "Bizsu60: Ido" c. kepe tetszik a legjobban!

Meg a 15 seconds, de az mas kerdes :D

Kedves Szomszéd 2010.03.23. 21:18:04

MRM: Flower es Bizsu60: Ido c. kepei az abszolut favoritok! De gratula mindenkinek....

Persze "15 second" rulez :P

Bizsu60 2010.03.25. 10:31:19

A lényeg, hogy jó képek, szinte mind elképzelhető háttérképnek. Ügyesek vagyunk:))))

sztívön 2010.03.26. 11:05:56

Nehéz választani a szép - a művészi - vagy éppen a "csak" technikai között!

MRM 2010.03.28. 16:27:58

Koszonom mindenkinek, aki ram szavazott, nagyon orulok neki:) Foleg mivel nem is tudtam, hogy szavazas folyik:) Gratula az osszes tobbi kephez. :))
Marcsi

Gabeszphoto 2010.03.28. 17:28:26

Nálam a cseresznye a befutó...szavaztam is!:)

gicanyul 2010.03.28. 20:56:07

Jövő hétre már van sejtésem 1 képről, hogy valószínűleg itt lesz szavazáson. Mondjuk a nézettség számot tekintve a többi képéhez képest igen érdekes és elgondolkodtató.(?????) Távol áll tőlem minden személyeskedés, csak hangosan gondolkodtam.

Bizsu60 2010.03.28. 21:57:03

Köszönöm mindenkinek aki szavazott rám:)
Vagyis a csigámra:)))

Bizsu60 2010.03.28. 22:03:57

Ez még lemaradt! Gratulálok Karimának a csodás poharas képért, nálam ő viszi a pálmát. Bár minden képre tudnék valami fantasztikusan szépet írni. A naplemente csodás, vagy a flower, bámulatos. Vagy az esti fények, na az se semmi. A cseresznye, azóta azt akarok enni mióta megláttam:))Aztán a hűvös hegyek, ami remélem egy kicsit most már olvadozik:)))A Hősökről , ne is beszéljünk, igazi art munka! Gratulálok mindenkinek:)

Niro 2010.03.29. 01:28:02

@gicanyul: Bocs hogy túl jó a marketinggépezetem, de én legalább hozok így látogatókat... A lehetőség mindenki számára adott (ha valaki ért a marketinghez). Van aki duplán tölti fel a képét, szerintem az az érdekes. Mutathatok olyan képet aminek több százezer nézője volt (mondjuk nem indafotón), na az a nem semmi, annyira jó még én sem vagyok:), bár még annyi látogatóra nem volt szükségem:) Az indafotó pár nap múlva a 10 000. látogatót kapja tőlem:) Nem tudom miért fáj sokaknak, hogy több ezer emberrel megnézetem a képeimet... Persze azért senki nem háborog, hogy drogos képeket több tízezren néznek meg...

gicanyul 2010.03.29. 07:08:18

@Niro: Bocs, de én nem neveztem meg senkit sem, Te viszont rögtön tudtad, hogy Rólad van szó? Nemes cél, hogy az oldalt népszerűsíted, de azért az hogy a Te képed nézik meg több ezren az nem éppen az Inda népszerűsítése, hanem önreklám, amivel biztosítod a következő képed ( mindig )versenybe kerülését. Biztos van olyan oldal ahol sokan megfordulnak, de itt most erről az oldalról beszélünk. Én személy szerint mint látod inkább a természetet fotózom és nem foglalkozom semmiféle drogos dologgal és nem is örülnék ha itt ilyen képpel találkoznék. De nem is találkoztam!!! És biztos háborognék. Összegezve: 2 hete próbáltam semlegesen reagálni a Lányok irányodba tett kijelentéseire, de most már kezdem érteni, hogy mi mért történt. Ez is egy játék, de van aki felnőtt fejjel sem tud korrektül játszani. Nem az életed múlik rajta, ha egy képedet nem menedzselve nem több ezer ember nézi meg, csak annyi amennyit az megérdemel. Ennyi!!! A témát ezennel lezártam!!!

gicanyul 2010.03.29. 07:19:02

És én is gratulálok mindenkinek. Nagyon szép és igényes képek kerültek be a héten.

Niro 2010.03.29. 09:30:06

@gicanyul: Hülye azért nem vagyok, még jó hogy tudom:) Az önreklám megengedett. Én se foglalkozok drogos témával, de az én nézettségem az övékhez képest 0. Még jó hogy nem indulnak pályázaton:) "csak annyi amennyit az megérdemel" És az hogyan is dől el? Mutathatok 10 alatti nézettséggel rendelkező képet, ami "odaverné" az összes képet. Attól hogy egy kép jó, ami ugye relatív, még nem fogják százával se nézni, mert előre, ha nem nézed meg honnan tudod?:) Volt aki szintén ezer felettivel került be, az se baj, csak én... Nem célom nekem se ezek a nagy nézettségi számok (hiszen pár százzal is be lehet kerülni), de hát így jön össze... Nagyon rám vannak 1esek kattanva... Látom Te is abba a tévhitben vagy, hogy a nézettség az valami minőségi izé, az nem az. Örülök lezártad a témát:)

Kedves Szomszéd 2010.03.29. 12:28:26

"Az indafotó pár nap múlva a 10 000. látogatót kapja tőlem:)"

Maradjunk annyiban, hogy joval 100.000 folott jarok, van olyan kepem, amit tobb, mint 7000-en neztek meg, de valahogy megse dől belőlem ez a hülyeség, amit itt leirtal... szerintem jo volna, ha te sem tennel igy... raadasul en sem vettem eszre, hogy barki is emlitett volna.

romesz 2010.04.01. 17:45:23

Nem az a baj az ön reklámmal, hogy emberek megnézik a reklám tárgyát. Hanem az, hogy olyan tárgy nyer ami nem érdemli meg. Mert se tehetség se minőség nincs, csak szavazat.
süti beállítások módosítása