A világ legnagyobb fotófala Budapesten - vegyél részt benne!

2010.04.08. 12:09 Hargita Nándor 10 komment

 
A LeCool által szervezett esemény lényege: létrehozni a legnagyobb fotó-falat a világ nagyvárosaiban, így Budapesten is. Április 10-én, a Gödörben.
 
A Wallpeople egy kulturális megmozdulás, amelynek legfőbb célja, hogy egy adott időben, egy adott helyszínre összehozzon minél több embert, akik szeretnének részt venni ebben az egyszeri és megismételhetetlen alkotói folyamatban!
 
A mostani rendezvény célja: létrehozni a legnagyobb fotó-falat (murált) Barcelonában, Mexico városban, Buenos Airesben, Madridban, Lisszabonban, Valenciában, Nicosiában, Rómában és Budapesten!
 
Így lehetsz az esemény részese:
 
  • 2010. április 10-én menj el a kijelölt helyszínre néhány fényképpel, vagy kinyomtatott képpel/munkáddal, vagy annak bármilyen nemű másolatával
  • A téma és a méret kötetlen, de hatalmas (pl. 1×1 méteres) képeket, illetve olyanokat, amelyek bármilyen formában sérthetik a közízlést, nem fogadunk el!
  • 17.00-17.30 között lehet kiragasztani a képeket, a kiállítás 17.30 és 19.00 óra között lesz megtekinthető
  • Lesz nálunk kétoldali ragasztó, de megköszönjük, ha Te is hozol magaddal!
  • Ragaszd a képeidet a többi mellé, egy kis hely kihagyásával. Tartsd tiszteletben a többi képet!
  • 19.00 órakor pontban jelet adunk, hogy a megmozdulás véget ért
  • Elviheted a saját képedet, vagy másét, amelyik megtetszik
  • Nyugodtan írhatsz elérhetőséget, vagy apró üzenetet a kép hátuljára, még interaktívabbá és feledhetetlenebbé téve az eseményt!
  • A falon hagyott képeket mi, szervezők eltávolítjuk, és nem használjuk fel semmilyen más célból a későbbiekben!
 
Az esemény nem profitszerzés céljából jött létre, a szervezők minden jogot fenntartanak. Lehetséges, hogy az esemény fénykép, illetve videó formájában rögzítésre kerül. Budapesten a Le Cool (www.lecool.com) szervezésében, a Gödör Klub támogatásával jön létre.
 
(via spottrhu, facebook)
 
Ha fotózol az eseményen és feltöltöd az Indafotóra, akkor címkézd fel fotófal wallpeople budapest címkékkel és mi válogatunk belőle egy posztba!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr61904009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sferrari 2010.04.08. 13:10:27

Ez jó dolognak tűnik :) Sajna én nem leszek ott, de remélem Ti igen :D
várom a képeket az eseményről :)

sztívön 2010.04.09. 21:36:58

A szombati esetleges esőzéssel kapcsolatban merült fel a kérdésem: szabadban, vagy zárt téren lesz az esemény?

Gabeszphoto 2010.04.10. 05:04:46

Tök jó kezdeményezés...de sajna nem érek rá...ráaásul az idő is ellenünk dolgozik!:S

sztívön 2010.04.10. 18:26:11

Tudjátok milyen baromi nagyméretű fotófal készült a Gödörben???
NULLA NÉGYZETMÉTER!!!
Az információs pultnál lévő fiú semmiről nem tudott, de készségesen járt-kelt információt gyűjteni. Ugyanúgy keresgélt, ahogy egy szintén hiába érkezett, hosszú hajú, fotótáskás fiatal nő is. Végül a büfés lányka jóvoltából megtudtuk, hogy a rendezvény vasárnap délután lesz! Remélem jó információ birtokában volt, mint én is, aki tudom, hogy ma van április 10., nem holnap.
Így 17,10-kor a fotómmal,ragasztómmal, és egy rossz élménnyel gazdagodva, nem kimondottan vidám hangulatban hazaindultam.
Tudom ez nem a blogger hibája, hanem LeCool bűne, de társaival ne játsszon áprilisi tréfát, még ha abban a hónapban járunk is.

staranyi 2010.04.11. 10:55:58

Sziasztok!
Nem tudom, hogy nem láttátok a falat. Baromi nagy volt. A felhívásban is a Gödör klub galéria üvegfala volt megjelölve! Rengetegen voltak több száz kép lett ragasztva!! Nézzétek meg a fcb-on a kommenteket!www.facebook.com/event.php?eid=114533218556990&ref=mf

Sferrari 2010.04.11. 10:58:09

Akkor nem maradtam le semmiről :) érdekes Le coolon még mindig április 10 van :O

sztívön 2010.04.11. 13:20:38

@staranyi: Köszönöm! Elnézést, én voltam a hibás, visszavonok mindent!
Lehet, hogy korán távoztam 17,10-kor, talán nem is jó helyen barangoltam a Gödörben, ahol a színpadon egy dobos srác püfölte eszközét. Mivel csak ezen a blogon olvastam a felhívást, itt sehol sem szerepelt üvegfal. Sőt, már 9-én este tájékozatlanságomról adtam kifejezést, amikor az időjárással kapcsolatosan feltettem a kérdést szabadtér-zárt tér kapcsán.
Választ nem kaptam.
Sajnos 2 nem kompetens személyt kérdeztem a helyszínen, és utána távoztam. Biztosan nagy élményről maradtam le, sajnálom!
süti beállítások módosítása