Indafotó NAGYKÉPES blog - Kecskeméti repülőnap 2010

2010.08.11. 08:50 Hargita Nándor 2 komment

Elérte az Indafotót is a nagyképes láz, ezentúl a fontosabb, látványosabb, érdekesebb eseményekről nagyképes összefoglalót láthattok majd, ahová fekvőképeket várunk.

Technikailag ugyan külön blogon, de mégis szerves egységben az Indafotóbloggal. Kommentelni, lájkolni mindkét helyen lehet, hajrá!

KGyST: p8056080

 

A képre kattintva megnézhetitek az első NAGYKÉPES válogatást a Kecskeméti Repülőnapról!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr402213947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaborop 2010.08.12. 20:36:46

Sziasztok!
Az index főoldaláról jutottam ide hozzátok.
Én is csináltam képeket, kinek kell elküldeni? Vagy csak elég feltölteni az indafotóra?

gaborop 2010.08.12. 20:39:35

Bocsi, megtaláltam az "Itt tudsz nekem üzenni és linket küldeni - csak legyél belépve az Indafotóba." linket.
süti beállítások módosítása