Bemutatkozás - Evaneni38

2011.05.09. 07:31 Evaneni 8 komment

Sziasztok!

Evaneni vagyok (a 38 a nevem mellett nem a születési évem:)) és - mily meglepő! - nagyon szeretek fotózni.Szeretem a természetet, az állatokat, főleg a madarakat, kutyákat és a lovakat. Kb. másfél éve figyelek intenzíven és tanulom a digitális fotózást. Sokat tanultam,tanulok itt az Indán.  

A gépem egy Canon 550D, ennél is maradok, inkább az objektíveket fejlesztem.

Szerintem a jó fotóhoz nemcsak jó gép kell. Meglátni, megtalálni a témát sokkal fontosabb.

"A legjobb képed mindig a következő" -mondta valamelyik híres fotós.

Evaneni38: Propellerek 4

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr322877586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vlm_ · http://vlmworld.com 2011.05.09. 18:44:57

...38... Jó móka volt :)))

WadWanda 2011.05.10. 09:28:50

Nah, most már érdekelne mi is az a 38....eddig én is úgy tudtam, hogy születési év?:))

DosaAndras 2011.05.10. 09:53:24

Más:
Nagyon örülök, hogy vannak új bloggerek, de jó lenne a pórnépnek is tudni, hogy pontosan milyen változások lettek az inda életében... Jobb lett volna szerintem, ha Nándi bemutatja az új szerkesztőket, nem csak úgy a semmiből előkerül egy egy bemutatkozás, esetleg egy körlevél, hogy most akkor kit mivel zaklassak, mi lesz az új indafallal, ...

Evaneni 2011.05.10. 14:51:20

@DosaAndras: Ugy volt, hogy errol Nandi ir.
Kb. ket hete kerdezte az indafotofal vita kapcsan,h.lennenek-e onkentesek, akik segitenek neki a blogban, a FB-on, stb.
Paran jelentkeztunk. Ezert vannak a bemutatkozasok.

Evaneni 2011.05.10. 14:52:06

A kis kivancsiak....19 a kedvenc szamom, de ezt nem akartam elarulni, ezert megszoroztam kettovel.:)))))))))

DosaAndras 2011.05.10. 15:02:56

@Evaneni: gondoltam, hogy így van és elnézést is kérek, hogy pont Nálad kérdeztem, mert ezt Nánditól kellett volna ...
süti beállítások módosítása