Kamcsatka - helyett - óceánok

2011.05.14. 10:55 WadWanda 16 komment

Most kezdtem el nézni, Michael Palin: Utazás a Csendes-óceán körül című sorozatát. Aki még nem látta, annak nagyon ajánlom, érdemes megnézni.
Gyönyörű felvételeket láthattam benne, elsősorban Kamcsatka fogott meg a vad szépségével, rengeteg vulkánjával, gejzírjével.
(Kamcsatka természeti értékeit a 1990. évi politikai fordulat és a rossz gazdasági helyzet miatt számos tényező fenyegeti.)


Rohantam az indafotóra...keresőbe: Kamcsatka, de sajnos nem találtam egy képet sem, így vigasztalódtam az óceán fotóitokkal, melyekből válogattam párat.

Jön a nyár, biztos sokan készülődtök Ti is nagy utazásra, a képek kedvcsinálónak is nagyon jók.

Ha már ott vagytok, fotózzatok és osszátok meg velünk is élményeiteket, fotóitokkal!

 

MRM: Kemping a Csendes-óceán partján

MRM: Kemping a Csendes-óceán partján

 

rxkodiak: Atlantic ocean

rxkodiak: Atlantic ocean

ajpekfoto: Hullámok...

ajpekfoto: Hullámok...

Luck: Szeretnék így maradni. :)

Luck: Szeretnék így maradni.:)

Pearl65: SDC10784

Pearl65: SDC10784

Levi: (540) A déli parton

Levi:(540) A déli parton

Babszi: Tarifa 14 354

Babszi: Tarifa 14 354

MRM: Ocean

MRM: Ocean

Lucernaböde: Newport ocean

Lucernaböde: Newport ocean

vakegér: Madeira - Atlanti óceán

vakegér: Madeira-Atlanti óceán

Athos74: Playa de las Teresitas - a sárga homok a szaharából érkezett...

Athos74:Playa de las Teresitas-a sárga homok a szaharából érkezett

nikibaba01: Thulhagiri, Maldív-szigetek

nikibaba01:Thulhagiri, Maldív-szigetek

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr932880591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vkat118 2011.05.15. 00:39:18

A képek szépek, a témaválasztás kevésbé:D

Vkat118 2011.05.15. 00:40:45

Arra gondolok, hogy egy blogon az ember néhány különleges képre lenne vevő. Pl. Kamcsatka ideális lett volna, óceános képek csak úgy a nagyvilágból meg minek, egy ilyen bevezető után.

WadWanda 2011.05.15. 11:24:38

@Vkat118: Igen, ideális lett volna...de, nincs!:)Talán majd lesz.....
A képek szépek, ahogy Te is írtad...
Gratulálok a fotósoknak!

Tacsi világa 2011.05.15. 11:52:42

Wanda, nagyon szépek a képek, és igyekeznünk kell mielőbb Kamcsatkára eljutni, hogy még lássuk a természet ottani szépségét:))))

Én azért elégedett lennék egy alaszkai úttal, vagy Sziklás hegységi kirándulással is:)))))

babszi55555 2011.05.15. 12:27:54

Köszi mindenkinek!
Tarifa az Ibériai félsziget és Európa legdélibb pontján lévő csodás szörfparadicsom. Itt találkozik a Földközi tenger az Atlanti óceánnal. Afrika 15km csupán.. Sokszor járunk oda, imádjuk.

főbohém · www.bohemragtime.com 2011.05.15. 12:33:30

És miért csak az Indafotó lehet a nyerő? Annál manapság már kicsit nagyobb a web. A Google kidob pár másodperc alatt (Kamcsatkát magyar helyesírással írva!) 2710 találatot: www.google.hu/search?q=kamcsatka&hl=hu&client=firefox-a&hs=OAu&rls=org.mozilla:hu:official&prmd=ivnsm&source=lnms&tbm=isch&ei=c6vPTajiN4aLswbT5rW7Cw&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBAQ_AUoAQ&biw=1280&bih=613

főbohém · www.bohemragtime.com 2011.05.15. 12:35:28

Vagy, ugye, az Indafotó blogján ne írj Kamcsatkáról. Így egy kicsit bulváros íze van a bejegyzésnek. Ettől a poszttól nem hiszem, hogy nekiállnának az olvasók kamcsatkai képeket feltölteni. De ha igen, nyertél, nem szóltam...

WadWanda 2011.05.15. 13:43:37

@tacsifoto: Örülök, hogy tetszik!:)

@babszi55555: Köszönjük, hogy megosztottad velünk az élményeidet.

Nagyon örülnék ha a többi fotós is megtenné, biztos, mások is szívesen olvasnának róla.

@főbohém: Azért csak az Indafotó, mert ez az Indafotóblog és az itt feltöltött képekből válogatunk. A linket köszönöm, csodálatos fotók.
A kritikát értem és még jogosnak is találom, első gondolatomból építkeztem, lehet kicsit így bulváros de ezt sem találom nagy bűnnek...a bakim miatt azok is idetalálnak akik eddig soha....a hangsúly a képeken van! Ha mégis töltenek fel Kamcsatkáról képet, akkor nem csak én nyerek......
Köszönöm a hozzászólásokat!

főbohém · www.bohemragtime.com 2011.05.15. 16:38:06

@WadWanda: Végül is igazad van, én sem néztem volna meg azt a néhány Kamcsatkás fotót és cikket, amit így megnéztem :-)

WadWanda 2011.05.15. 16:47:43

@főbohém: Örülök, hogy megnézted....szerintem egy csoda!:)
Annak is, hogy itt vagy!

babszi55555 2011.05.16. 02:01:38

Wanda!
Nekem tetszik a téma, mert imádom az óceánt, csak 100kmrre lakunk tőle és sokat járunk le. Sok másik képemet ajánlanám még ide...

Köszönöm!

Szilvórium 2011.05.16. 11:16:42

Szia !
A téma önmagában szép, a technika a kezünk alá játszik, kéne még valami...
További sok lehetőséget neked, ilyen helyekre eljutni!
Szilvi

ági mama 2011.05.16. 14:44:02

Nekem nagyon tetszik a téma szerinti válogatás. Talán így olyan fotósok képeiben gyönyörködök, akihez amugy nem jutok el, azt hiszem idő hiányában..
Gratulálok a képek készítőinek, élmény volt nézegetni a fotóikat.
Wanda köszönöm.

MRM 2011.05.18. 02:11:27

Nagyon szep kepek es koszonom, hogy kivalasztottad a kepem :) szep emlek :))
süti beállítások módosítása