Indafotósok - Dosa Andras

2011.08.04. 09:00 WadWanda 5 komment

 

 

Dósa András

 

Indafotó: http://indafoto.hu/DosaAndras

 

“Civilben” mivel foglalkozol?
Egy kereskedelmi cég logisztikai vezetője vagyok

Mi volt az első saját fényképezőgéped?
Chinon kompakt 20 évvel ezelőtt, aztán Minolta Dynax 5

Most mivel fotózol?
Sony A580 + egy rakat objektív :)

Van kedvenc fotótémád?
Mindenevő vagyok, szeretek mindent kipróbálni, amit az időm/lehetőségem enged. Mostanában főleg tájkép, macro.

Van kedvenc stílusod illetve utómunka technikád, milyen programokat használsz?
RAW-ban fotózom, utómunkázom a képeimet. Hol bátrabban, hol kevésbé. :) HDR-t is szoktam használni.  A texturázás érdekel, de még nem volt időm foglalkozni vele.
Legtöbbször Lightroom-ot, néha PS-t.

Mi a véleményed a HDR-ről?
Általában szeretem, de van olyan ami már nálam is a műanyag kategória.

Hány képet készítesz és kb hányat tartasz meg egy alkalomról/témáról?
100-500 között kattintok, kb 10-20%-át dolgozom fel. Ezért szeretem a digitális technikát :) 

Melyik volt a legemlékezetesebb fotózásod?
Sok emlékezetes van, szeretem a fotósétákat, bár időm nem mindig engedi. A legemlékezetesebb talán egy januári balatoni fotózás
volt a barátaimmal.

Hova mennél szívesen fotózni Magyarországon… 
Bárhova, csak menjünk már :)

...és az egész világon?
Norvégia éppúgy érdekel, mint Kuba,
annyi szép hely van…

Mi a kedvenc saját képed az Indafotóra feltöltöttek közül?
Mindig változik, most épp ez:

DosaAndras: Nyugalom

...és az összes indafotós kép közül?
Nagyon sok kedvenc van, ha egyet kell kiemelnem akkor Pdave fotója:

pdave: DSC07206 7 8

Melyik 3 oldalt olvasod leggyakrabban a fotóblogok, fotós oldalak közül?

Nem vagyok egy nagy blog olvasó, de abban a kevés időben ezeket nézegetem:gyorkizoltan.com/blog,szubjektiv-objektiv.blogspot.com,vlmworld.com no meg az Inda blogja.

Van-e valami ötleted arra, hogyan lehetne még érdekesebb, színesebb az Indafotó?
Tetszenek az újítások. Jó,
hogy vannak gyűjtemények és lehet keresni köztük. A "versenyek" is érdekesek, de lehetne akár  több téma is egyszerre.

Kível látnál szívesen interjút a blogon?

Ha ajánlhatok személyt, az Pdave és Talos lenne.

 

Köszönöm az interjút!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr893100705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.08.04. 18:54:10

Akkor indulunk Norvégiába? Vagy Kuba még jobb ötlet! Ott biztos jobb az idő! :)

DosaAndras 2011.08.04. 22:49:57

Ha azt nézzük, hogy Siófokra se tudtam lejutni... :(
De van még időnk! :)

2011.08.05. 09:14:08

Kár, pedig már bekaoltam... :S

Evaneni 2011.08.07. 16:16:49

DosaAndras: amit nagyon sajnalok!
süti beállítások módosítása