Valentin nap

2012.02.13. 07:30 WadWanda 9 komment

Bálint nap, alternatív neve, Valentin nap: a szeretet a szerelem ünnepe, a szerelmesek ünnepnapja. Ünneplik világszerte, ideje, február 14.

 

kisklau: Valentin nap

kisklau: Valentin nap

DosaAndras: Szívkitörés :)

DosaAndras: Szívkitörés:)

Nagyon sok anyag van az interneten ezzel az ünnepnappal kapcsolatban én most ezeket nem is másolnám ide, inkább pár kedvenc, általam követett Indafotósnak küldtem el a kérdést........
Mi a véleményed a Valentin napról, hogyan ünnepled, készítesz fotókat a témában?

 

dave.m: "Eljegyezlek magamnak örökké!"

dave.m: "Eljegyezlek magamnak örökké!"

DosaAndras:A Valentin nap egy különösen jó alkalom arra, hogy kimutassuk, hogy mennyire szeretünk, kedvelünk valakit. Erre egy évben ezen a napon kívül általában már csak 364 hasonlóan alkalmas nap van:) Fogok-e február 14-én fotózni? Remélem igen. Valentin nappal kapcsolatban lesz ez? Valószínűleg nem... :)

 

nviki89: Szeretettel

nviki89: Szeretettel 

Evaneni38:Szerintem remek nap a kereskedelemnek...ékszertől a fehérneműkig,virágoktól a bonbonig mindent el lehet adni. A posta is lefarag valamit a deficitből,mivel itt képeslapot is szokás küldeni. Az ugyan furcsa volt, amikor a 20 évvel idősebb barátnőmtől kaptam először Valentin-lapot,de mára már megszoktam:) Én is küldök neki.
Az éttermekben napokkal előtte, utána nincs hely... A boltokban a Karácsonyról megmaradt bonbonokat szépen átcsomagoljak szívecskés csomagolóanyagba, a plüss macik nyakába piros szalag, szívecske kerül és megpróbálják így eladni őket. Minden piros és szíves. De azért aranyos ünnep, bár inkább a fiatal szerelmeseknek való.
Biztosan én is fogok kapni a páromtól virágot,(bár én máskor is szoktam!
Arról fogok csinálni képeket, de nem kimondottan Bálint-napi körítéssel.
BOLDOG BÁLINT NAPOT MINDENKINEK!

 

Zsazsa anyo: IMG 7840

Zsazsa anyo: Boldog Valentin Napot!

vlm:A Valentin napot az év egyik legfontosabb napjának tartom, úgy is mondhatnám, hogy az egyetlen "ünnepnap", amit szeretek és várok. Mindig készülök rá valami kis ajándékkal, természetesen egy kis csecsebecsével.
Már sokéves menetrend, hogy ilyenkor finomakat főzünk, némi torta is előkerül, és összebújva megnézünk valamelyik régi kedvenc filmünket csipsz, kóla társaságában.

 

bandee00: IGP6496

bandee00: Szeretlek

edaniel:A Valentin napot mostanában divatos megvetni, rengetegszer hallom, hogy egy ostoba amerikai ünnep átvétele, csak üzlet és kész. Nekem kicsit más a véleményem. Véleményem szerint az év 365 napján nem szabad elfelejteni szeretni, de attól még nem tartom ördögtől valónak egy kiemelt napon meg is ünnepelni a szerelmet, szeretetet. Meg szoktuk ünnepelni. Fotózni valószínű nem fogok idén a témában, de biztos, hogy átböngésznék egy ilyen témájú gyűjteményt.

 

dino: hattyúdal

dino:hattyúdal

lamerle:Mivel átvett idétlen angolszász ünnep amit a média és a multik erőltettek Ránk, eszem ágában sincs foglalkozni vele! A szeretet ünnepe meg a Karácsony!:-)))
Nem szeretem ezeket a "kinevezett" napokat, mint ünnepeket, szerintem az év 365 napján kellene szeretnünk akiket szeretni akarunk és a szerelmünket is minden nap.

 

nmb: m&m's heart

nmb:m&m's heart

kisklau:Én szeretem. Nem azért, mert kötelező és nem is azért, mert nagy boldogságban ünnepeltem oly szokszor. Egyszerűen szeretem, ha szeretetet lehet adni. Én eltekintek attól, hogy most honnan is jött ez az ünnep és miért is. Nekem jól esik egy kedves idézetet küldeni egy csokit adni vagy egy kellemes napot eltölteni a szeretteimmel. Csoki, csillagszóró, csillogó szemek, egy jó kávé, esetleg egy csajos filmnézés. A lényeg, hogy ne feledkezzünk meg azokról, akiket szeretünk. Igen, mindig készülök rá.

 

kisklau: ajándék...

kisklau többi fotóját a Valentan napi készülődésről itt nézhetitek meg.

Leicapress:Valentin nap: Szeretem, ha az életemben vannak olyan kis állomások, alkalmak, melyre lehet készülni. A valentin nap sem azért különleges, mert valaki kitalálta és akkor "tartsuk", hanem hogy van mögötte plusz "munka", odafigyelés, az ember a gondolatait rendezi, a kapcsolat talán fejlődig, tartalmilag töltődik kicsit.
De ettől függetlenül vallom, hogy a párkapcsolat a napi örömök, figyelmességek, fáradozások, a szeretet különféle kifejezésének módjai miatt működik, egy nap, még ha oly jeles is, inkább csak attól válik különlegessé, mert kicsit ünnepi, készülünk rá, több időt szentelünk arra, akit szeretünk.

 

faterphoto: Boldog Valentin Napot minden Indafotosnak!

faterphoto: Boldog Valentin Napot minden Indafotósnak! 

 

Ha fotózásra késztet benneteket ez a kedves Ünnep és megosztanátok velünk, akkor töltsétek fel a Valentin nap gyűjteménybe.

 

Köszönöm a válaszokat! Boldog Valentin napot kívánok minden Indafotósnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr353744793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisklau 2012.02.13. 11:41:00

Remek összeállítás lett, szeretettel teli gondolatokkal :)

DosaAndras 2012.02.13. 11:46:49

Boldog Valentin napot! :)

WadWanda 2012.02.13. 12:01:10

Boldog Valentin napot!:)

dino* 2012.02.13. 13:27:22

Köszönöm ezt az ajándék fényképalbumot, amibe beválogattátok az én fotómat is...
Boldog Valentin napot kívánok mindenkinek !:)

Evaneni 2012.02.13. 14:59:20

Nagyon jok a kepek a cikkhez! Grat mindenkinek.

kicsi bogár 2012.02.14. 09:07:48

Boldog Valentin napot Mindenkinek!
Jó poszt!!! :)
süti beállítások módosítása