2009 legjobb képei: 24/36 - szavazzatok ti is!

2010.01.11. 23:54 Hargita Nándor 11 komment

Már 24 képet megmutattunk az Indafotóblog 36 bestof2009-es fotójából amit az általatok beküldött, legjobb 2009-es fotóitokból válogattunk. Rengeteg jó kép van még, a nektek tetsző fotókat  itt tehetitek a kedvenceitek közé.

cadmagician: DSC 1951

cadmagician

Geoffy: Schönbrunner Springbrunnen

Geoffy: Schönbrunner Springbrunnen

BeatzPett: Párty

BeatzPett: Párty

bluustorm: B 52

bluustorm: B 52

itomi: Vizibicikli

itomi: Vizibicikli

Ata317: 4nap411

Ata317: 4nap411

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr271665280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluustorm 2010.01.12. 12:00:45

Mit is szoktak ilyenkor írni? Köszönöm hogy bekerültem, mindenkinek szép fényeket, megtisztelő...

Németh András 2010.01.12. 19:18:15

A bicó tényleg jó, van benne ötlet, egy jó kép.
A macska és a dizsi nem értem miért van itt, az énekesnél zavar a csonkolt kéz, miért nem álló kép?
A lepkén látszik hogy jó a fotós "hardveres" háttere, de hiányzik az amitől jó fotó lenne, a szökőkutasról meg nem tudok mit mondani.

Ja ez szubjektív, de kérték a véleményt :D

thomee84 · http://indafoto.hu/itomi 2010.01.12. 21:32:19

A bicó az enyém:) köszönöm, rettentő kezdő koromban örökítettem meg, bár azt én is bevallom, hogy nem a kép minősége, csak a téma oly nyerő! köszi mindenkinek, a beválogatást is!

bluustorm 2010.01.13. 09:34:24

Szio
A lepkén látszik hogy jó a fotós "hardveres" háttere
Hát ha egy fuji finepix s5800 makró előtéttel hightech nek lehet nevezni az érdekes lesz:):):) azért köszönöm,

szeki_74 2010.01.13. 09:40:40

Az énekes nem lenne rossz, de pont csuklónál van csonkolva szegény, ami nem jelent jót az álmoskönyvek szerint.
A diszkós kép nem tecc, és nem a téma miatt, hanem mert az egyébként fix tárgyak, mint pl. a csésze, is mind életlenek. Szvsz érdemes lett volna alátámasztani rendesen azt a gépet.
A vízibicikli és a rovar tetszenek.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2010.01.13. 12:44:55

@szeki_74: köszi a véleményed!

a párty képet a hangulata miatt válogattam be - szerintem nem zavaró hogy nem éles az egész, így jobban látszik a mozgás és az élet. ez azon kevés szituációk egyike, aminél az életlenség eltűrhető.

elgondolkoztam azon hogy ha a bögre éles lenne, akkor az odavinné a tekintetet és azon kezdenél el filózni hogy milyen viszonyban lehet a bögre a bulival, stb.

péterfy bori csonkolt csuklója, igen, ez hiba. viszont annyi energiát sugároz a kép, hogy ettől eltekintettem. de lesz az utolsó 6-ban is énekes, neki megvannak a kézfejei :)

Bizsu60 2010.01.13. 13:27:04

A hatból, 3 fix:)A macsekon kiakadtam. Teljesen egyetértek Németh Andrással. Ez a bestof. Igen a videón látszik kik kerültek be, én már tudom az uccsó hatot is:)
Háát...

szeki_74 2010.01.14. 12:29:32

darthwalk!

Megint megnéztem az énekes képet, és egyre izgalmasabb: ma olybá tűnik, mintha Péterfy Bori nézné a levágott csonkot, és nagyra tátott szájjal adna hangot az ebből fakadó érzéseinek...:-)) De nem ragozom:-))
Gyakran én sem figyelek ilyesmire, és csak utólag tűnik fel...

A rovar viszont úgy jó, ahogy van: a szeme, a csápok ahogy végigviszik a tekintetet a képen, a térérzet, szóval nagyon együtt van az a kép.
süti beállítások módosítása