Szörcsháttér - szavazás: március 8

2010.03.08. 11:52 Hargita Nándor 40 komment

 A hétfői szörcsháttér játék friss részeredményekkel jelentkezik! Itt a múlt heti termés a kedvenc fotóitokból, amiket sokan és sokat néztetek, valamint sokszor nyomtátok a Kedvenc gombot.

A bejegyzés alján találjátok szokás szerint a szavazást, ahol ezekre a képekre tudtok szavazni.

A múlt heti szavazásunk győztese csutka és a villanyosa, gratulálunk neki, 1 héten keresztül ő lesz a Szörcs kereső háttérképe!

Ezt a két fotót kedvenceltétek legtöbben: 

CatDesign: szorcshatter sinpar

CatDesign: szorcshatter sinpar

hombre: DSC01893r

hombre

 

Ezt a 10 fotót néztétek meg a legtöbben:

Niro: S6300602

Niro

Toma: Ceruzagyűjtemény

Toma: Ceruzagyűjtemény

raczger: Ebédre készülvén

raczger: Ebédre készülvén

CatDesign: szorcshatter spiral

CatDesign: szorcshatter spiral

GabyTap: oszi levelek

GabyTap: oszi levelek

gicanyul: Téli utca

gicanyul: Téli utca

hombre: Karácsony.

hombre: Karácsony.

kizsgabi: piroskák

kizsgabi: piroskák

amari: 20100226 kt 017 szorcs

amari

Online2000: Budapest, Róka-hegy

Online2000: Budapest, Róka-hegy

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr721818619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niro 2010.03.08. 12:58:22

A képem egyébként a Tapolcai-tavasbarlangban készült. További képek: indafoto.hu/Niro/collections Aki már csónakázott benne, vagy szeretne, az mindenképp rá szavazzon! Köszi!:)

Bizsu60 2010.03.08. 14:09:42

Én voltam Miskolctapolcán, csónakot azt nem láttam:( De viszont naggyon jót fürödtem minden teremben:)))

Niro 2010.03.08. 14:44:25

Tapolca nem tévesztendő össze Miskolctapolcával:) De régebben ott is voltam, én is jól éreztem magam:)

GabyTap 2010.03.08. 16:13:54

Tapolcai gyerekként "nyílt a bicska a zsebemben" a Miskolc-Tapolca asszociációt olvasván! De sebaj hallottam én már kampányoló politikust is, aki ugyanebbe a "hibába" esett, a barlangfürdő fejlesztésének ígéretével.
Egyébként nekem volt szerencsém búvárokat is elkísérni egy barlangi merülés kapcsán. Ők merültek, mi meg csónakáztunk addig egy kameralámpával a kezünkben. Tiszta ideglelés érzésünk volt.

Niro 2010.03.08. 18:19:01

Az király lehetett! Lehetne sötétben horrortúrákat csinálni:)

Bizsu60 2010.03.08. 19:07:32

Wow! Bocs az azonulásért. Igen, sokan keverik, hisz barlang, barlang, mondják:)) Szégyen rám nézve a keverés! Ahogy olvastalak benneteket, be is ugrott, de a pofim vöröslött de betyárul:)))
Elnézést minden Tapolcaitól!!!

Csutkaa · http://flickr.com/photos/csutka/ 2010.03.10. 20:39:46

Köszönöm mindenkinek aki rám szavazott az előző fordulóban! nagy megtiszteltetés szörcsháttérnek lenni :)

...kicsit érdekes lesz a kontraszt ha a jelenlegi állás marad :P

Bizsu60 2010.03.11. 20:36:10

Mekkora változás:O Jó irányú:))))

Csutkaa · http://flickr.com/photos/csutka/ 2010.03.13. 20:31:21

129, ezzel még a pólót is megkapja... DE innentől nem érdekel, legyen boldog, az én lelkiismeretem tiszta. Persze sokakat nem zavar ha csak így sikerül nyernie. Javaslom egy kevésbé becsapható szavazási rendszer beüzemelését, mert ez így gáz... legalább jó kép lenne.

Niro 2010.03.13. 23:08:35

Csutkaa 1: Az első héten a fással nem volt problémád. Gondolom jobban tetszene most is egy olyan kinti időjárásnak megfelelő kép...
Te, Rékuc, Bizsu60 hihetetlenül rosszmájúak vagytok velem szemben.
Hagy ne Ti döntsétek már el mi a jó. Ti oly lelkesen szavaztatok Hobre erdejére (itt mondhatnám én is hogy csaltatok, mert az aztán igen szépen felfutott miután céltáblára tűztetek engem, de nem teszem) - ezzel mint a gúnyolódó hozzászólásaitokból kiderül - nem volt problémátok. Én miután ezt láttam, bizony csináltam egy kis web 2.0-ás kampányt magamnak. Ez nem csalás.
Nem a fotós véleményetekkel van bajom, hanem a stílusotokkal.
Buzsu60 Te először tanulj földrajzot.
Rékuc, Te annyira nem szereted a magyarokat és a mentalitásukat, de milyen érdekes, pont Te vagy a legmagyarabb ráadásul külföldről.
Csutkaa és Ti nagy fotóművészek, bármilyen hihetetlen ez egy hobbifotós oldal elsősorban (indafotó), ahol ilyen amatőrök is eséllyel indulnak. Nekem is van jobb képem, de amit beneveztem versenyre, hát épp ez lett a legnézettebb... Ráadásul nekem csak 1 képem indult szavazáson, nem úgy mint másnak, az egykori szabályzattal ellentétben. Nekem is vannak jobb képeim, nézzétek végig albumaim;)
Ha oly nagy profi fotósok vagytok, menjetek a profi fotósok oldalára (remélem nem kell tippeket adnom melyek ezek) és őt menőzzetek. Ya, hogy ott lehet már kevés a tudásotok?... Mindenesetre ne az alkalmi fotósok gyűjtőhelyén szemétkedjetek, és vádaskodjatok. Nekem tetszenek a szavazásba bekerült képek, de nem hinném az enyém rossz lenne a mezőnyben a többihez képest. Nagyon nem szeretem a rosszindulatú embereket. Ne aggódjatok ki nyer a választásokon a kerületetekben, nálatok csak jobb ember lehet. És teszitek itt magatokat úgy, hogy kettőtök képe már volt háttér. Nekem nem az életem a fotózás, de ne akarjatok magatoknak mindent... Ráadásul ha olyan nagy profik vagytok, mit bénáztok itt? És miért nem jobb képetek lett nektek szörcs háttér? Mert ha szánnák 1 napot fotózásra (vagy bárki), bizony én is tudnák olyat fotózni mint amik már voltak. Bizony az én olcsó gépem is le tudja kapni ua. mint a Ti több százezresetek. Csináltatok Ti is jobb képeket (gondolom), még se az lett... Én is csináltam, ez így jött össze. Remélem legközelebb jobb fotóm kerül szavazásra, és remélem nektek is:)
Versenytársaimmal nincs bajom, csak utálom ha ilyenek kipécéznek. Nem bírom az ilyen képződményeket (embereket) akik azon élvezkednek, ha mást lehúznak, beképzelt, alpári módon, jogtalanul.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2010.03.13. 23:50:00

hello

nem szeretnék moderálni és azt sem szeretném, ha grunddá változna a komment terep.

ez egy játék, van akinek több "rajongója" van az többször szavaz.

jövő héttől a pollr-t leváltja egy másik szavazógép, több okból is és gondolkozunk, hogy hogyan lenne érdemes tekerni egyet a szabályzaton, hogy még demokratikusabb legyen a játék.

az első héten Gyenis remek javaslatot tett a kdvenceléssel, jót is tett az eredménynek, viszont - mielőtt megkérdezitek - a részesedése azért csekély - 2:10-hez, mert kedvencelésből kevesebb van.

Sztravinszka 2010.03.14. 15:57:48

:DDD na ez sem a nóbel-díjasok klubja

gicanyul 2010.03.14. 17:21:46

Hát én ezt nem értem! Miért van erre szükség? A maga módján, témájában mindegyik kép jó "szerintem". Örülök, hogy a hozzám hasonló, fotózást kedvelő, de nem profi fényképezést szerető ember találkozhat és esetleg még beszélgethet is a témáról. Annak is örülök és büszke vagyok, hogy kb. 1 héttel a regisztrációm után egyáltalán bekerülhetett a képem a versenybe és hogy az emberek megnézik és még egy páran szavaznak is rám. Nekem például ennyi is elég a boldogsághoz.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.14. 17:38:56

szerintem teljesen 8 hogy ki kapja a legtöbb szavazatot, a képek magukért beszélnek, hosszú távon feltehetőleg a szörcs sem akarja röhögtetni magát a nyilvánvalóan gáz fotók szerepeltetésével.

amit viszont nagyon szeretnék, az az, hogy ne menjünk át személyeskedésbe, én soha senkinek sem a lakcímét, sem személyes tulajdonságait nem firtattam és ugyanezt elvárom velem szemben is.

Bizsu60 2010.03.14. 23:27:40

Kedves Niro:)
Minden fotósoldalon ott vagyok:) Szerintem egy szót se szóltam a képedre:) Nem kötöttem az orrodra, hogy kire szavaztam:)) Nem személyeskedtem, és tévedésemért bocsánatot kértem:)
Jah és nagyon tetszett a ceruzás kép:))
Persze Nekem!!
Köszönöm, hogy véleményemet elmondhattam!

old shutterhand 2010.03.15. 07:20:44

Ejnye,ejnye Niro !
Miért baj az ha valaki másra szavaz, nem terád? És honnan szeded, hogy ők pont hombre képére szavaztak ? És ha igen ?
Amikor láttad a konkurencia sikerét beindítottad ahogy mondod a kampányt. Mint látjuk szép sikerrel. S ez szerinted rendben van?
Ha jól látom hombre meg már másodszor második, szerintem pedig igencsak jók a fotói.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2010.03.15. 10:17:18

halihó, az eredményhirdetést eltoljuk holnap reggelre, ma nem fog összejönni sajnos az eredményhirdetés és a szavazás kiírása (azért ne csináljatok forradalmat, köszi:)

Niro 2010.03.15. 10:23:49

Természetesen nem az a bajom, ha másra szavaznak, csak az, ha másokat (ez esetben engem) leszólnak:
@Csutkaa: "...kicsit érdekes lesz a kontraszt ha a jelenlegi állás marad :P " (mikor szerényen vezettem)
@Rékuc: "@Csutkaa: nem marad :)" (egy kis kóstolgatás)
@Bizsu60: "Mekkora változás:O Jó irányú:))))" (Mikor lemaradtam)

Gondolom Te se szereted, ha a Te képeidet leszólják. Én soha nem szólóm le senkiét, mert mindenki másban látja a szépet, érdekeset, elgondolkodtatót.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.15. 10:59:09

@Niro: a blogomban, nyílt levélben válaszoltam, itt inkább ne folytassuk ezt a méltatlan vitát.

[c] 2010.03.15. 11:41:12

@Niro: "Ya, hogy ott lehet már kevés a tudásotok?..."

Szerintem Rékuc megállná a helyét.

"És miért nem jobb képetek lett nektek szörcs háttér?"

Mert ügyesen kampányoltál. Ami egyébként nem bűn, sőt, adott feltételekkel szemfülesnek áll a világ. Én ezért nem szeretem a közönségszavazósdit, de erről nem te tehetsz.

De ne azzal intézzük el a kérdést, hogy "ez egy hobbifotós-oldal, úgyhogy a tapasztaltabbak hagyják meg az esélyt az amatőröknek", mert ez nem fair.

[c] 2010.03.15. 11:58:36

Na, végigolvastam mindent. Ez az a vita, melynek egyik résztvevőjével sem tudok azonosulni.
Nem látok abban rosszat, hogy Niro kampányolt, ez az ilyen típusú pályázatok velejárója. Nem magától értetődő, hogy csalt - más közönségszavazós pályázatokon is vannak, akik ennyire elhúznak, (szerintem) ők is csak ismerősök szavazatait gyűjtik, bár nehezemre esik megérteni, hogy valaki ennyi időt és energiát szán erre.
Viszont: Niro, ez a reakciód gáz, már megbocsáss.
"Mert ha szánnák 1 napot fotózásra (vagy bárki), bizony én is tudnák olyat fotózni mint amik már voltak. Bizony az én olcsó gépem is le tudja kapni ua. mint a Ti több százezresetek."
A fénykép nem pusztán a jó géptől jó fénykép, "többszázezres" géppel sem születnek automatikusan jó fotók. Szóval ez a sértett visszavágás, hogy "csak azért fotóztok jól, mert ráértek és van sok pénzetek", gáz. Olyan, mint amikor bizonygatják, hogy "de direkt ferde/kiégett/rosszul fókuszált".
Senkit nem érdekel, hogy a fotós milyen nehézségekkel küzdött - egy kiállításon sem írják oda a kép alá. Csak az alkotás a fontos.
Hobbigéppel is lehet profikat megszégyenítő fotót készíteni, bár a technikai korlátok miatt valóban kevesebb alkalom és lehetőség van rá. (Tehát megértem, ha a technikai korlátok kissé frusztrálnak.)

Bizsu60 2010.03.15. 12:24:52

@Niro:
Kedves Niro!
Sajnálom, hogy nem láttad az akkori állást, mert engem az a kép érdekelt amire szavaztam:) Na már most, akkor emelkedett egy hellyel,és akkor lett harmadik, míg te vezettél!!! Sajna azóta se lett jobb a helyzet, sőt! Nem értelek Isten uccse!
A gépem, kedves Niro, egy egyszerű Sony, nézd meg az árkategóriát:) Döbbenni fogsz:) Nekem se telik Nikonra, meg Sonyra.
Üdv

Niro 2010.03.15. 15:34:06

@Rékuc a blogoddal rohadtul nem érdekel, nálam már leírtad magad azzal 1×, hogy szidtad a magyarokat és mentalitásukat, kijelentetted, el kellene hagyni az országot emiatt, persze azért Te már rég ott kinn vagy. Akkor minek jössz ide az általad utált magyarok oldalára?
@lúzer_: Szerintem is, de attól még nem kell másokat alázni.
"És miért nem jobb képetek lett nektek szörcs háttér?" Ezt arra írtam (nem figyeltél), hogy ketten akik rám szálltak volt szörcsös hátterük, mégse volt olyan nagy szám.
Az nem fer, hogy a "profik" itt alázzák hobbifotósokat.
"Mert ha szánnák 1 napot fotózásra (vagy bárki), bizony én is tudnák olyat fotózni mint amik már voltak. Bizony az én olcsó gépem is le tudja kapni ua. mint a Ti több százezresetek." Nem pont arról szól ez hogy nem a gép számít???
@Bizsu60: Mivel nem én vezettem akkor amikor Te szavaztál, ebből következik, hogy az addig én vezető képemen nevetgéltél.
Én pont arról írtam, hogy nem a gép számít, tanulj Te is már egy kis szövegértelmezést.

Niro 2010.03.15. 15:49:40

Én is jobban szeretnék jobb szavazási módszert, de gondolom akik eddig nyertek, ők se vetették meg az önreklámot, még ha kevés szavazatot is szereztek így, azért csak vissza kell nézni, hogy volt amikor csak pár szavazat döntött.

Lehetne úgy is megállapítani a győztest, hogy a 12 képből 1 hét alatt melyiket kedvencelik többen. Bár még akkor is ugyan itt lennénk, mert akkor meg az győzne, kinek van több indafotós ismerőse. Ezért is lenne jobb a zsűris módszer, döntsék el a szörcsösök melyik legyen a 12-ből, vagy maradjon a szavazásos, de ez első 6 közül döntenék el. Így a kecske is jól lakik (lehet szavazni), és a káposzta is megmarad (senki nem vádolna senkit semmivel). Kivéve ha Nokiás doboz jönne képbe :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.15. 16:38:17

@Niro: hát az ott kialakult közhangulatot nézve lehet jobb is, hogy nem tolod oda az arcod.
Azt pedig továbbra is kíváncsian várom, hogy szerinted hogy jön ide az én lakcímem. Amivel pedig megvádoltál, azt tisztelettel, de kikérem magamnak, soha nem írtam vagy mondtam olyat, hogy utálom a magyarokat, sőt azt sem írtam le sehol, hogy el kell hagyni az országot. Az erkölcsi mélységet még arcátlan hazugsággal is tetézed, igaz, ez már senkit nem lep meg.

A nagyképű, beképzelt stílusodat csak a fotóid minősége múlja alul.

[c] 2010.03.15. 17:03:54

@Niro: "Nem pont arról szól ez hogy nem a gép számít???"

De, de mintha azt sugalltad volna, hogy Rékuc és "a profik" fotói csak azért jobbak a tieidnél, mert drága gépük van, és mert ráérnek. Holott ez nem így van.
Attól jók a képeik, hogy észrevesznek olyasmit is, amit más nem, és mert gyakorlottak abban, hogy láttatni is tudják, amit láttatni akarnak.

Én sem szeretem, ha a profik leszólják az amatőröket, hiszen a profi is elkezdte valahol. Viszont ennek ellenkezőjét sem csípem - amikor az amatőr minden kritikán megsértődik, mert hát ő amatőr, ezért nem szabad bántani. (Az ilyen ember sosem fejlődik.)

Bizsu60 2010.03.15. 17:19:39

Kedves Niro!
Én hobbi, és amatőr fotós vagyok. Mint te. Attól függetlenül még szeretem a szép képeket, és igyekszem mindig jobbakat is csinálni. Újból elmondom, én a ceruzás kép, egy hellyel történő emelkedése miatt örvendtem.Kioktatást viszont nem kértem, eddig én normális hangon beszéltem veled. Kérlek szánj rá egy napot, és boldog leszek, ha te is jobb képeket fogsz produkálni. Mindegyikünk tanuló az élete végéig, és törekszünk arra, hogy minnél szebb, és érdekesebb munkát adjunk ki a kezünkből.Csak örülni tudok, hogy nyert a képem pedig nem csináltam, neki hírverést.Sőt, nem is mi válogattuk be a képeinket, magam is meglepődtem, hogy ott van. Szerintem én ezzel befejeztem mondandom,
Üdv, Bizsu

Niro 2010.03.15. 17:34:18

@Rékuc: Mázlid hogy moderálták amiket írtál akkor:) Még a blogodból is kitörölted, szép:)... Még ezt ki is használod, micsoda magyar vagy:D Ártatlan báránynak adod itt magad, közbe meg farkas vagy, vannak ilyen "nők"... Ha minden magyar olyan kinn mint Te, megértem nem szeretik a külföldiek a magyarokat.
Mellesleg Te vagy nagyképű és beképzelt.
@lúzer_: Akkor tanulj meg olvasni.
Építő kritikát elfogadok, mást nem. Ez a profiknál így van, e tekintetben már profi vagyok, ellentétben másokkal.
@Buzsu60: Az jó hogy örvendsz, ezt nem kellett volna: "Mekkora változás:O Jó irányú:))))" Ezt így kiragadtam, de végigolvasva egyértelmű az utalásod.

Niro 2010.03.15. 18:04:54

Nem értem miért kell más fotóját leszólni. Mindenki szurkoljon annak ami neki tetszik, de ne más ellen drukkoljon, az nagyon visszatetsző. Építő kritikára, mint normális ember vevő vagyok, de a lesz*rozás nem az. Nekem az összes kép tetszik, mindegyikről van véleményem, és egyikről sem az, hogy "jajj, ez bénább mint enyém, ez égés..." stb. Íme:

1. Ez egy sínpár, nem sima fotó, jól megkomponálták, de azért szerintem mégis csak egy sínpár.
2. Ez egy ködös erdő, a tiszta képet egy háttérben lévő autó megzavarja. Én szinte kezdetek óta használom szörcsöt, és igen lehangoló lenne egy ilyen képet látni rajta, hiszen odakinn kb. ilyen hangulatú idő van mostanság.
3. Ez egy barlang, ha nem lenne látható a mesterséges alakítás nyoma, nem lenne különös, így se annyira az, de ez volt a benevezett képeim közül a legnézettebb, ez van.
4. Ceruza, jó ötlet, majd csinálok és ilyet abból amit én gyűjtők. De csak nagy méretben nevezném érdekesnek, mert úgy láthatóak rendesen a cerkák.
5. A pók elveszik a képen, a szörcsös keresőbe nem is látszódna.
6. Egyszerűen szeretem az ilyen képeket. Tetszik.
7. Levelek, a múltkori leveles kép jobb volt. Nem tartom érdekesnek.
8. Havas utcakép, zavarnak az autók rajta, nélkülük jobban tetszene. Én amiatt nem fotóztam az utcámat, mert mindig állt valami autó az utcában. Majd jövőre:)
9. Ez egy udvari, esti kép, nagy hó lenne odakinn ez lenne a legjobb szörcsös háttér.
10. Tulipánok, ha odaképzeljük a szörcsös keresőfelületet, a kép elveszíti szerintem az értékét.
11. Hóvirágok, a legkellemesebb részt pont kitakarná a keresőmező.
12. Kifejezetten kedvem lett ellátogatni a helyre, tetszik, és a keresőmező is pont jól elférne.

Na így kell ezt csinálni, ilyet várok el mástól is. Köszönöm. Sajnálom más nem tudja így megfogalmazni a véleményét... Leírtam az én gondolataimat, tárgyilagosan és nem sértő módon. Lehet rajta vitatkozni, de biztos jobban örülnek az emberek egy ilyennek mint egyesek "röhögjünk össze rajta" viselkedésével. Gondolom a profi fotósok nem így véleményeznek, hanem kifinomultabban, szakszerűbben, de biztos nem úgy hogy: "gáz", mint egyesek. Ha már úgy is mindenki forradalmi hangulatba van, pályázzatok Ti is a marcius_15 címkével:)

Niro 2010.03.15. 18:12:01

Mellesleg: A képem Érdekes kép kiemelést kapott múltkor, magától, nem lobbi eredményeként:) Úgyhogy valami csak van benne, ha mást is megfog rajtam kívül:)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.15. 18:32:15

@Niro: ezt konkrétan buktad, cache változatban bent van a törölt poszt, amelyben világosan látszik, hogy hazudsz, mivel semmi ilyesmit nem írtam benne.

74.125.77.132/search?q=cache:JugZ9SceGWwJ:rekafoto.com/blog/+rekafoto+blog+szomor%C3%BA&cd=1&hl=hu&ct=clnk

szövegértés: egyes
fotózás: egyes
modor: egyes
beképzeltség: ötös
szavazás manipulálása: ötös
hazudozás: ötös
személyeskedő gyalázkodás: ötös

szép bizonyítvány.

Niro 2010.03.15. 19:07:22

@Rékuc: Miért is törölted a posztot? Mert a végén beismerted végig félreértettél. Kb. ennyire vagy magyarul tudó. Tehát: "teljesen megértem azt a régi ismerősömet, aki pár évvel ezelőtt minden kapcsolatot megszakított Magyarországgal, a magyarokkal, letagadja nemzetiségét és úgy en bloc búcsút intett ennek a szarkupac mentalitásnak." Én ugyan másképp emlékszek erre a posztra (lehet tényleg csak emlékeimmel van baj, de lehet nem), de ha ilyen szöveggel egyetértesz, az ua. Ráadásul szerintem még így is saját magadról írtál egyes szám 3. személyben:) Ha ezt a posztot újra már így belinkelted, újra bocsánatot kérhetnél, mint múltkor;)

szövegértés akkor: 1
most: 1
fotózás: hány képed nyert valamit?
modor: 1
beképzeltség: 1
szavazás megkérdőjelezése: 5
hazudozás: 5
személyeskedő gyalázkodás: 5

Szép bizonyítvány.

Niro 2010.03.15. 19:13:46

Azért mert nem Te nyertél az 5*-os fotóddal múlthéten, még mindig nem én tehetek. Azt hogy lelked mélyén nem tartod magad jónak, arról szintén nem én tehetek.
Én nem leszek soha az életbe profi fotós, a Te hozzáállásoddal Te se, csak kettőnk közül ez engem nem érdekel:)

Niro 2010.03.15. 19:15:42

Na megyek melegebb éghajlatra, nézem a Jégkorszakot:D

Niro 2010.03.15. 19:16:39

Na megyek melegebb éghajlatra, nézem a Jégkorszakot:D

Csutkaa · http://flickr.com/photos/csutka/ 2010.03.15. 21:43:48

itt senki sem profi fotós, profinak az hívhatja magát aki ebből él...

gologuzov 2010.03.16. 12:00:09

Hagyd már abba niro, nem csak rólad szól az indafotó.

Niro 2010.03.17. 11:50:37

Az igazamat megvédem, ha tetszik, ha nem.
süti beállítások módosítása