Szörcsháttér - szavazás: május 3

2010.05.03. 11:45 Hargita Nándor 10 komment

Parancsoljatok, az eheti szavazásra bocsátott Szörcshátteres képek, 12 szuper fotó :)

Van ugyan két kakukktojásunk, de mit lehet mit tenni, ha sokan megnézték a furcsa járműveket :)

LEGTÖBBET KEDVENCELT KÉPEK A MÚLT HÉTEN: 

MRM: Eper tejszinnel

MRM: Eper tejszinnel

Cat-rin: DSCN6027

Cat-rin: Naplemente

 

LEGNÉZETTEBB KÉPEK A MÚLT HÉTEN:

elpe: IMG 0130

elpe: szélvész

molnart: "kacsák" javitott

molnart: "kacsák" javitott

pauljavor: tulips

pauljavor: tulips

Sztravinszka: Icy

Sztravinszka: Icy

pol-lines: Éljen Május 1. ( a dolgozók ünnepe)

pol-lines: Éljen Május 1. ( a dolgozók ünnepe)

Karima: Zuhany

Karima: Zuhany

anna schwelung: lóerők versenye

anna schwelung: lóerők versenye

gicanyul: Lila orgona

gicanyul: Lila orgona

azegbenbalvan: bekaplak

azegbenbalvan: bekaplak

hi69: torkoska

hi69: torkoska

 

SZAVAZZ - több képre is szavazhatsz!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr431970851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MRM 2010.05.03. 15:36:12

Ohh, koszonom mindenkinek a kedvencelest, nagyon orulok, hogy ennyi embernek tetszik, foleg a nagy maszatolas utan :)

A ket kakukktojast en is megneztem, mikor felkerultek, hehe :)

pauljavor 2010.05.03. 17:12:59

Köszi, hogy az én fotómmal ajánljátok az indexen a háttérkép szavazást. :)
- indafoto.hu/pauljavor/image/7632311-61a071bf

azegbenbalvan 2010.05.03. 18:12:58

Már most harmadszor van itt képem, ebben a szavazásban, köszi mindenkinek a katt-ot! Szép napot!

gicanyul 2010.05.04. 21:02:28

Én is köszönöm, hogy ismét itt lehetek:)

sztívön 2010.05.05. 11:37:15

Én 3 kakukktojást, mint közlekedési eszközt találtam a sok szép felvétel között:-) Elnézést az érintettektől!

Sztravinszka 2010.05.06. 14:30:50

Sztívönke, világosítsál már meg, hogy egy repülőgépszárny mitől kakukktojás például egy darázshoz, vagy portréhoz, vízcseppekhez, képest. Komolyan nem értem néha az ide bedobált kommenteket, legfőképpen a céljukat. Fikázás, leszólás, vagy csak provokáció? Esetleg unatkozol?

Karima 2010.05.10. 11:29:15

Jó szoros lett a végére:) Grat mindenkinek!

sztívön 2010.05.10. 12:05:56

@Sztravinszka: Napok óta csak most vagyok itt először, és konstatálom, milyen szigorú vagy. Eszerint roppant rosszul sült el a poénnak szánt megjegyzésem, melyet barátom nick nevén tettem./A sajátom elszúrtam egy rosszul sikerült regisztrációval./ Az első mondat után ott a szmájli, a 2. mondat pedig egy bocsánatkérés, ha félreérthető lettem volna!! ...mint közlekedési eszközt minősítettem a repülőszárnyat kakukktojásnak darthwalk után szabadon.A fotót közzétételekor elsők között kedvenceltem, a hozzászólásomban a NAGY kifejezést használtam Rád vonatkozóan.Bántó szándéknak nyoma sem volt gondolataimban, de szerintem az írásjelek alapján a mondandómban sem.Azért majd igyekszem kevésbé félreérthető lenni a továbbiakban!

Sztravinszka 2010.05.10. 12:39:01

Ja, azt úgy lehet érezni, hogy valami nem smakkol a nikkel, innen a furcsa válasz :))

Köszi a szavazatokat és kedvenceléseket.

MRM 2010.05.10. 15:15:05

Koszonom mindenkinek a szavazatot, nagyon orultem, hogy ennyien szavaztak a kepemre:)
Gratulalok a nyertesnek.
süti beállítások módosítása