Szörcsháttér szavazás - június 29

2010.06.29. 09:37 Hargita Nándor 17 komment

Íme a múlt hét legjobban teljesítő fotói, melyeket legalább tizen tettetek a kedvenceitek közé!

Kedves Szomszéd tanácsára, a flashmentes szavazás itt érhető el!

Továbbra is buzdítanék mindenkit, hogy a heti egy nevezett képét reklámozza a saját ismerősei körében, ehhez következik egy kis gyorstalpaló:

  • Küldés e-mailben: Ha a fotód feletti email gombot megnyomod, elküldheted emailben ismerősödnek, vagy egy levlistára, megüzenve nekik hogy ha tetszik a kép, tegyék a kedvenceik közé!
  • Facebook: A facebook bookmarklettel a facebookos hírfolyamodba posztolhatod a képet, tetszőleges üzenettel!
  • Blog: A képed feletti Beágyazás gombra kattintva blogbejegyzésbe illesztheted a fotót tetszőleges méretben
  • Twitter: Írd meg twitteren, hogy szavazzon a fotódra, aki él és mozog :) Kérd, hogy retweeteljék!
  • Indanet: A képed URL-jét képkarcba másolva, vagy a faladra téve az Indanet automatikusan átméretezi és beilleszti a fotót, kattintásra megmutatja nagyban és onnan kattinthat a látogatót a képoldalra, ahol kedvencelni tud.

Az eheti fotók:

ildikoo: határtalan  szabadság

ildikoo: határtalan szabadság

S.Szabi: Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder & Ferrari 458 Italia

S.Szabi: Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder & Ferrari 458 Italia

hi69: mesél a tenger

hi69: mesél a tenger

jupiter-8: Előzni tilos!

jupiter-8: Előzni tilos!

Bizsu60: A barátom

Bizsu60: A barátom

 

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr72117909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anna schwelung 2010.06.29. 11:25:48

...és még egy népszerűtlen tipp: mivel a családom minden tagjának úgyis kedvencei a fotóim, kifejezetten megtiltottam, hogy a mindenáron győzni akarás miatt kamu kedvencelést tegyenek rám!

ildikoo 2010.06.30. 09:54:23

@anna schwelung:
Egyetértek veled!- vagy tetszik valakinek, vagy nem!- szerintem sem fair szavazatokat kérni...(habár nagy szokás, ... mi van azzal akinek jó fotója van és nincs "netező ismerős gárdája"..az eleve esélyztelen),amúgy meg, az ilyen "győzelem", olyan is :)

Bizsu60 2010.07.01. 00:37:51

@ildikoo:
Hát én ebbe a csoportba tartozom:) Nincs sok netezős ismerősöm, és még a családom se tud szavazni rám, mivel ugyarról a gépről nem lehet. Azért örülök, hogy így is akadt szavazom, köszönöm nekik:)

ildikoo 2010.07.01. 07:28:47

@Bizsu60: itt a képed,azt jelenti tetszett...ez már siker. Én így látom, a magaméról mindenképp.Aki szavazott rá önszántából tette, s ez (az) érték, nekem mérték :)
köszönöm szépen Mindenkinek, itt(is)!

hi69 2010.07.01. 12:55:36

Olvasom a beszélgetéseteket....nem vagyok egy nagy kommentelő ,de most leírom a véleményem:
Elég ciki nekem ez az egész ,mivel megnéztem az e heti szavazást és megint az én fotom vezet eddig...
A fotoim úgy kerülnek be az új szabályok szerint ,hogy 10 kedvencelést kap egy héten. A kedvencelők ,fotoval rendelkező indafotos tagok ,és nem nevek mögé bújt ismerősők. De ,ha igy is lenne az is szabályos.
A szavazásról pedig annyit: teljesen mindegy ki a szavazás nyertes ,mivel az ELSŐ HÁROM fotoból választják ki a kikerülő háttérképet. Hülyeség csak ezért szavzatokat gyűjteni és felesleges is.
Már kétszer nyertem (ez a harmadik eset ,és ez már biztos gyanus is), de egyszer sem került ki a fotom , és még most sem. Én nem akadtam ezen fenn ,hogy a zsüri nem az enyémet választotta ,talált arra méltóbbat.
De annak nagyon örülök , hogy az index már két hete (múltheti és az e heti ) fotommal hirdeti a szörcsszavazást ,pedig itt NEM szavazás alapján kerültek ki.Örülök ,hogy méltónak találták a fotokat,hogy az index főoldalán lehessenek.Hogy ennyien szavaznak rájuk ,gndolom ennek is köszönhető.
A fenti oldalon a Nándi buzdit mindenkit ,hogy a "nevezett képét reklámozza saját ismerősei körében",és más oldalakon. Namármost én egyik közösségi oldalon sem hirdtem mivel egyiknek sem vagyok tagja. Az ismerőseim meg nem is tudják (tudom hihetetlen) ,hogy fotozok csak a családom ,de mivel 1 gépről 1 szavazat mehet ,így ez is kizárt.
Gondolom akik kedvenceltek (fotos indatgok) ,szavaztak is a fotomra ,amit köszönöm nekik.
De a lényeg ,szerintem is azaz igazi siker ,ha nem ismerősők ,családtagok szavazgatnak ,mert ők ugyis elfogultak a szeretteikkel kapcsolatban ,hanem ha ismeretleneknek tetszik egy-egy foto.
Ennyit szerettem volna hozzászolni ,mivel óhatatlanul is belekeveredtem ebbe az egészbe.

anna schwelung 2010.07.01. 16:19:48

@Bizsu60: az öszinteseg kedveert erdemes lenni nekifutnod megegyszer a csaladtagokkal kapcsolatban,Csaladtagnak minosul a fiu, meny, lany:-((

gicanyul 2010.07.01. 17:12:05

Szeretnék idézni 1 mondatot:
" Az elején azért hittem inkább a nézettségben, mert a fotók megtekintésével mindenki tud szavazni, de mivel sokan nem csak egy fotótokra teszitek rá a szorcshatter címkét, ezért aki csak néző, az túl sok fotóval találkozik, és nem fogja mindet végignézni."
Nos sokan tényleg betartjuk, hogy csak pár képet teszünk fel 1 héten Így mást is hagyunk érvényesülni. Ezt sajnos egyesek nem igazán tartják be. Most is érdemes megnézni a szörcsháttér első oldalát. 1 ember tölti ki az egészet. Ez nem igazán fair. A kedvencelésről a véleményemet egyszer már kifejtettem. Esélye annak van akinek több regisztrált fotós ismerőse van. Magamat esélytelennek tartom innentől kezdve. A héten azoknak akik kedvencelték már megköszöntem, de most megteszem még egyszer.KÖSZÖNÖM

Bizsu60 2010.07.01. 22:58:57

@anna schwelung:
Az őszinteség kedvéért, Kedves Anna, nem a kedvencelésről, hanem a szavazásról beszéltem:)De ha szegénykéim tudnának se jelentene semmit:))))
Köszönöm az észrevételt:))))

Bizsu60 2010.07.01. 23:00:44

@hi69:
Ne szabadkozz, csodásak a képeid, és megérdemelnék minden héten a szörcselsőséget:)

hi69 2010.07.03. 12:39:32

@Bizsu60: Köszönöm ,hogy hozzászóltál a kommentemhez:)

vlm_ · http://vlmworld.com 2010.07.05. 07:10:23

hi69
Ez szoros volt, gratulálok!

ildikoo 2010.07.05. 09:32:29

hi69, gratula! :)
és neked is jupiter-8! :)

hi69 2010.07.05. 11:47:09

köszönöm nektek:)

ReRoncs 2010.07.07. 11:29:53

Igazából bármelyik lesz szörcsháttér az első 3-ból, szép látvány lesz. Gratulálok mindenkinek, imádom a képeiteket!

ReRoncs 2010.07.07. 11:32:03

HI69: a képedből semmit nem von le, csak egy kérdés: a harmadik csiga biztosan ott akart lenni? :)

ReRoncs 2010.07.07. 11:35:41

Bocs, jupiter-8-nak szólt a kérdés!

jupiter-8 2010.07.17. 09:00:59

@ReRoncs:
Abban az esős, árvízes szituban senki sem akart ott lenni. A kép valójában a nagy csigamentés közben készült. Kb. 50 csigát mentettünk ki egy a víz által körbezárt területről.
süti beállítások módosítása