Látlak! És te engem? - Kiállítás hajléktalanok képeiből az Indafotón

2010.07.28. 14:04 Hargita Nándor Szólj hozzá!

Látlak! És te engem? - címmel volt kiállítás nyár elején a Gödörben.

A Lát-Lak Alapítvány 12 hajléktalannak adott eldobható kamerákat, hogy fotózzák saját szemszögükből a saját környezetüket. Ez egyedülálló, mert végre nem egy kívülálló próbálta érzékeltetni a hajléktalanok világának problémáit/veszélyeit/értékeit, hanem maguknak az utcán élőknek nyílt erre lehetőségük.

Az elkészült művekből egy interjú keretében az alkotók válogattak, és a saját megjegyzéseikkel kommentálták képeiket.

A fotók megnézhetők az Indafotón is a Lát-Lak Alapítvány fotótárában, vagy a képekre kattintva.

Látlak! És te engem?: Virág Zoltán képe I.

"Ez a Rácz fürdőnél készült"

Látlak! És te engem?: Virág Zoltán képe II.

„ A szálló csak átmeneti megoldás. Szociális lakások kellenének. A Nyugati kegyetlen. Le se mertem menni oda. Ugyanez a helyzet a Kálvin téren. A 85%-a a hajléktalanoknak változtatni akar. Minden nap egy szégyen. Hogy ott kell állni kuncsorognia egy tál ételért. De éhes. Bárhova megyek, ez van.”

Látlak! És te engem?: Antal Mihály képe IV.

„ Lenyúl egy csikkért és rágyújt. Ezt azért vettem le, mert így csikkeznek az emberek.”

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr992182351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása