Indafotófal szavazás - január 3

2011.01.03. 10:59 Hargita Nándor 31 komment

 Az új évet mindjárt egy remek indafotófallal kezdjük a képek felét azonnal kedvencelem is - tegyetek ti is így!

A szavazás szokás szerint alul, max 11 fotóra nyomhattok szavazatot - hajrá!

Az előző év utolsó hetének kedvenc képei

adonath: Dóm tér

adonath: Dóm tér

habasszony: legendák vidéke

habasszony: legendák vidéke

KGyST: 101229Sze Túra Nagykovácsiból-1

KGyST: 101229Sze Túra Nagykovácsiból

Pingu: Púp-show2

Pingu: Púp-show2

lamerle: havas magok

lamerle: havas magok

scherer: Gácsér 1

scherer: Gácsér

WadWanda: Csíííz!

WadWanda: Csíííz!

pilloakos: Teljes holdfogyatkozás

pilloakos: Teljes holdfogyatkozás

api41: TÚLPARTON ESETT A HÓ

api41: TÚLPARTON ESETT A HÓ

Mikrobi89: Teja

Mikrobi89: Teja

talos: Zsákmány

talos: Zsákmány

vlm: Előre!

vlm: Előre!

Szavazás - figyelem, többet is választhatsz!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr392556135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.01.04. 09:47:28

Fantasztikus jó képek!!!

Kedves Szomszéd 2011.01.04. 12:36:38

Hat az a pisilo teve valoban frenetikus pfff :D

Gabeszphoto 2011.01.04. 19:53:58

Szerintem az a tevés baromira nem passzol.
Azért van egy határ, amit nem lenne szabad túllépni esztétikailag...de ez csak egy vélemény...:S

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2011.01.05. 09:48:29

@Gabeszphoto: tetszeni éppenséggel nekem sem tetszett, de néha van az úgy, hogy a meghökkentő dolgok hódítanak.

szerintem akik kedvencelték (és ezzel bejuttatták ide) sem tennék ki a gigantposztert róla a nappalijukba de az a véleményem hogy egyszer-egyszer elfér egy ilyen.

nem lehet mindig minden bokeh meg mélységélesség-játék :)

PINGU · http://bolygopingvin.blogspot.com/ 2011.01.05. 10:26:22

Őszintén szólva én is rágódtam rajta, hogy kirakjam-e a falra de a nagy tetszési index meglepett... Én sem kedvenceltem volna... :)) Azt hiszem a meghökkentő lehet itt a kulcsszó.

anna schwelung 2011.01.05. 21:43:41

Hoppá!...nagy ötlet volt a főoldalra kitenni a szavazást!.....kicsit megugrott a szavazatok száma....de a trend nem változott.

Szentpeter 2011.01.05. 22:02:21

Valamiért a jégmadár a fotósok kedvence...

Azt meg kell mondanom hogy ritkán látok valami eredetit... fák, bokrok, egy arc, egy hangya...

De elkapni egy érdekes pillanatot... úgy látszik ez nagyon nehéz feladat...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.01.05. 23:29:43

@Gabeszphoto: a tevés szerintem teljesen rendben van, ellenben az a csíz, na az végképp nem értem, mit keres a legjobb fotók között. De nem is baj, általában az a bajom, hogy mindegyik kép egyformán tetszik és nem tudok választani közülük. Így aztán legalább eggyel könnyebb dolgom van a szavazáskor :)
@Szentpeter: minden kép egy pillanat elkapása. A jó kép mindig a megfelelő és a legérdekesebb pillanatban készül, függetlenül attól, hogy zsonglőröző emberről, jégmadárról vagy naplementéről van szó.

vlm_ · http://vlmworld.com 2011.01.06. 06:47:47

Réka: A csíz szerintem sem kellene ide, szerintem csak véletlen jutott be.

Darthwalk: vettem a lapot :))

Gabeszphoto: szerintem kellenek ilyen képek is, ettől csak színesebb lesz a repertoár, viszont én sem tenném ki a szobám falára.

Szentpeter: szerintem megérdemelten első a jégmadár, nem lehetett könnyű összehozni.

scherer 2011.01.06. 08:09:31

talos: Zsákmány SZUPER
Szép pillanat,gratulálók!
jókor jó helyen nem egyszerű,aki már próbálta az tudja.
Pingu: Púp-show2
Szerintem ez simán belefér sok csendélet,objektum,tárgyi és táj fotók között megtöri a csendet.
Elfogultságom nem véletlen.............A barlang falára én sem ragasztom.

traumberg 2011.01.06. 09:08:39

Nagyon jó képek. Nekem a "Gácsér" a kedvenc.

Gabeszphoto 2011.01.06. 13:44:27

Hmm...megosztott a nézősereg!:)
Nekem akkorsem fér bele a fotó kategóriába egy vizelő teve...
Ennyi erővel egy kupac kutyasz@rt is lefotózhatnék,és ráfoghatnám hogy ez műűűvééészi kéééreem!:)
Namindegy...szerencsére más-más az izlésünk!:)

scherer 2011.01.06. 16:30:06

Gabeszphoto
Ha mondjuk egy kupac kutyasz@r hosszú bélférget rejt akár érdekes is lehet.
Fény a szög, zársebesség, iso érzékenység stb.

talos 2011.01.06. 20:44:05

@Szentpeter: sokáig kellett fagyoskodni mire a madárnak sikerült elejtani a halacskát. Készült olyan kép is amikor a madár a vízből éppen felszáll, nem tökéletes, de most felteszem a galériámba, csak az érdekesség kedvéért.
Üdv.

WadWanda 2011.01.07. 14:28:03

Megoszlanak rendesen most a kommentek...
A tevés kép valóban meghökkentő és állati:) Magam részéről nem bánom, hogy itt van, voltak itt már ilyenebb képek is..
A csíz, valószínűleg tényleg a véletlen miatt keveredett ide ....mindegy, most már itt van, még viseljétek pár napig.
Semmivel sem rosszabb négy, az indán ismert fotós képe mint egy kitágult pisilő tevelyuk:))

vlm_ · http://vlmworld.com 2011.01.07. 19:42:56

@WadWanda: Celebbé tettél bennünk, fürdőzünk a fényben és a dicsőségben. Szerintem én szebb vagyok, mit az a tevelyuk. :))))
Biztos, hogy valós ez a magas szavazatszám. Máskor is volt ajánló az Index oldalán, de csak akkor ugrott ekkorát a mérce, mikor elfüstölt a számológép.

Evaneni 2011.01.07. 20:42:49

vlm_: en akkor is szoltam, es le lettem szolva, hogy ennyien nezik a kepeket. Utana hetekig figyeltem, atlag kb. 200-250 szavazat jott be. Most fent van a szavazas a cimlapon, azert van tobb szavazat.

Evaneni 2011.01.07. 20:44:01

Mindazontaltal gratulalok a remek kepek keszitoinek!:)

Magyarvagyok_Nemturista 2011.01.08. 21:54:07

Még jó, hogy a fotózás is művészet, és a megítélésük így teljesen szubjektív alapon történik.

Egyszer példának okáért kinevettek, mert üres borosüvegeket fényképeztem. Pedig szerintem szép kis üvegek voltak! :)

Engem egy fénykép elkészítésénél az vezérel, hogy azokat az érzéseket amiket az adott látvány bennem ébreszt, átadjam azoknak akik akkor nincsenek jelen. Ha ehhez egy pisilő állat kell, hát legyen. Mondom ezt akkor is, ha én nem szavaztam erre a képre.

Netuddki. 2011.01.09. 13:06:36

@Gabeszphoto: Mér't?

Az egy nagyon is komoly természettudományos fotó ami bizonyítja, hogy a tevének hátul is szeme van. Ami általában nem látszik mert eltakarja a farka.

PINGU · http://bolygopingvin.blogspot.com/ 2011.01.09. 15:00:08

Ha másért nem, legalább ezért a sok kommentért megérte a tevés kép. :))

moloko77 2011.01.10. 11:23:23

ha valaki eredeti arcokat és képeket akar látni ajánlom az alábbi linket
lunalaci.blogspot.com/

Andreja87 2011.01.12. 23:31:48

Dobókockacukor?! Jóóóóóóóóó!

MikeMyers 2011.01.16. 04:57:55

A Zsákmányos képen a madár csőrének és a halnak a viszonya csak nekem enyhén furcsa?

talos 2011.01.16. 20:58:37

@MikeMyers: Ez a madár úgy zuhan a vízbe a zsákmány után és ha elég nagy a hal átszúrja a csőrével, itt erről van szó!
Ha kicsi a hal a csőrében hozza fel! Nézd meg itt indafoto.hu/talos/image/10453229-c21ff8dd/336661
Üdv.

MikeMyers 2011.01.16. 22:32:20

@talos: Csak azt furcsálom, hogy

1. a madárnak szinte zárva van a csőre
2. Az alsó és felső csőre is (a képen) a hal mögött van.

Elméletileg beleszúrhatott mindkét csőrével a küsz túlsó oldalába felülről, úgy hogy meg is tudja tartani, csak ez furának tűnik, mivel a hal azon oldala keskenyebb, mint a madár csőre, az oldala csúszós és sűrűn van borítva apró pikkelyekkel.

Szóval nem mondom, hogy lehetetlen, de akármeddig nézem a képet mindenképpen meglepő.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2011.01.17. 10:17:40

Ezek a jégmadarak mindig annyi kérdést vetnek fel! ;)
süti beállítások módosítása