A Hét képe az Indafotófalról: 2011/6

2011.02.08. 13:42 Hargita Nándor 19 komment

Meglepő fejlemény a Hét képe versenyben! Bár vlm - formáját hozva - idén már másodszor futott be az első helyre, ezért az ő képe kéne, hogy itt álljon, de ő - pont a fentiek miatt - lemondott az első helyéről, átadva azt fkolesdi kacsáinak.

A Hét képe cím tehát a szavazás második helyezettjét illeti, gratulálunk fkolesdinek!

fkolesdi: Tükörben

fkolesdi: Tükörben

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr202642840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vlm_ · http://vlmworld.com 2011.02.08. 14:10:25

Gratulálok fkolesdi kartács! :))

Manóvezér 2011.02.08. 14:28:12

Gratulálok kedves fkolesdi!

vlm:A Fair Play díjat(amennyiben van ilyen) Neked ajánlom,elegáns gesztusod miatt!

Tacsi világa 2011.02.08. 17:00:34

Csatakozom Manóvezér véleményéhez és én is gratulálok mindkettőtöknek. !

Evaneni 2011.02.08. 17:40:19

Grat mindkettotoknek!:)

Kontiki 2011.02.08. 21:46:31

Gratula és emelem kalapom!

WadWanda 2011.02.08. 21:59:32

Gratulálok mindkettőtöknek....nem adnék Tibornak Fair play díjat...ha nem akar nyerni akkor ne tegyen ki képet...egyszerűbb lenne:D:D:D
Tuti most senki nem ért majd velem egyet de ez nem szokott zavarni....szerintem nem gesztus volt hanem kicsit nagyképű húzás....könyörgöm, ez a hatodik hét....ha most buktam egy csomó szívecskét akkor is le kellett írnom!:))

zati75 2011.02.09. 09:06:55

Én is gratulálok :) Mindkét képre szavaztam :)
@WadWanda: Szerintem mind nagyképűek vagyunk itt :) Különben nem mernénk ennyi képet publikálni :) Szivecskével meg úccse a kommenteket jutalmazzuk, hanem a képeket :)

fkolesdi 2011.02.09. 11:32:14

Nagyon köszönöm vlm_!
....és persze a Többieknek is és köszönöm a Szüleimnek és ....:-)
Azért az ezüst szebben csillog!

vlm_ · http://vlmworld.com 2011.02.09. 12:08:58

@WadWanda: Ha így gondolod, akkor nagyon nem ismersz. Amúgy pedig van akkora önbizalmam, hogy nincs szükségem sem virtuális fair play díjra, sem nagyképű húzásra, hogy boldoguljak. Ha 30 évvel korábban írod, lehet igazad lett volna....

WadWanda 2011.02.09. 15:05:37

@zati75: Szeretném hinni....de!:))
@vlm_: Oké! Boldogulás meg más téma:)
@darthwalk: :)

Angelo1 2011.02.09. 20:23:09

Kedves Wanda!Nagyon rosszul ismered a vlm-et,soha nem volt nagyképű és szerintem ezt te is ugyanúgy tudod.Nincs szándékomban megsérteni senkit sem,de kíváncsi lennék,ha te lettél volna a második akkor visszautasítod-e?De ahogy fkolesdi szavait olvasom,most nem igazán örül.Vlm-től minden képen egy nemes gesztus volt,de abban igazat adok neked,hogy ez egy verseny, ami eltér a megszokottól.De ha valaki lemond az első helyről,az a ő dolga,nem kell mindjárt le nagyképűzni.

WadWanda 2011.02.09. 23:10:11

@Angelo1: Kedves Angelo, kicsit az értelmezéssel baj van, ezt a "nemes gesztust" tartottam kicsit elszállt húzásnak....Kíváncsiságodra a válaszom: visszautasítottam volna és sértőnek is találtam volna ha nekem ajánlja fel, mivel ez nem Vlm díj, hanem egy szavazás...és annak az eredménye, megértem, hogy Fkolesdi csillogóbbnak tartja a megérdemelt ezüstjét mint a kapott aranyat...nyilván majd lesz neki arany is ahogy bármelyikünknek ha annyi szavazatot kapunk..talán:)
Örülök, hogy kiálltál Vlm barátunkért bár én ennyire nem gondoltam, hogy nagy a baj:)))
Szeretettel: Wanda

PINGU · http://bolygopingvin.blogspot.com/ 2011.02.10. 08:19:44

Én nem sértődtem volna meg ha az egerem javára mond le... :))))))

WadWanda 2011.02.10. 09:58:38

@PINGU: Nah, végre van valakinek humorérzéke...:))

anna schwelung 2011.02.14. 12:04:22

@fkolesdi: Gratulálok, a címadásért!...a kommenteket olvasva: TÜKÖRBEN az indafotósok egymáshoz való viszonya!!!...szörnyű:-((

anna schwelung 2011.02.16. 11:14:58

@WadWanda: ...az utolsó mondatodhoz nem kellett nagy jóstehetség!...csak 8 nap után konstatálom, hogy bejött a Sztravinszka effektus..nem nagyon látok a fotók alatt megszokott kommenteket, de szép lett, jók a fényei, ezeket a hangulatú képeid /is/ szeretem...elmaradtak a hajbókolók:-((
süti beállítások módosítása