Indafotósok - Papírkutya

2011.06.13. 08:00 WadWanda 6 komment

 

Papírkutya

 

Indafotó: http://indafoto.hu/Papírkutya

BLOG:      http://papirkutya.blog.hu

 

“Civilben” mivel foglalkozol?

Orvos által igazolt, hiperaktív figura vagyok, túl sok mindennel foglalkozom. Elsősorban kerékpárokat és számítógépeket szerelek illetve civil aktivistaként, a Lopottkerekpar.hu oldalt szerkesztem. 

Mi volt az első saját fényképezőgéped?

Az első gépemet, a családtól örököltem, egy Siluet Elektro volt. (képek az albumomban!)
Igazán masszív szerkezet, stabilan számíthattunk egymásra, de persze jobbat akartam, ezért locsolópénz gyűjtésbe kezdtem. És végre, ott volt ő! Zenith 12xp! Állandóan az Állatkertben lógtam és nagyon profinak éreztem magam.

Most mivel fotózol?

Jelenleg, egy FujiFilm s2500HD géppel alkotok és igazán jó barátok vagyunk. Három szempont szerint választottam ki, tudatos vásárlás volt.

- Mivel sokat kerékpározom.....,kevés a hely...., jó a fogása, baleset esetén....

- Ár/Érték aránya

- Még nem akarok komolyabb gépre költeni, a laborozás jobban hiányzik, inkább arra gyűjtök

Van kedvenc fotótémád?

Uhh, Sosem bírtam kedvenc témát választani, ezért inkább ciklusaim vannak. Mikor mit, hol meddig.

 Melyik volt a legemlékezetesebb fotózásod?

Két napos zalai túrán voltam a mentorommal (www.horvatherno.hu), nagyon nagy élmény volt, sosem felejtem el. 

Hova mennél szívesen fotózni Magyarországon…

A Gellért-hegy belsejébe, mert nagyon sok történet kering róla.

 ...és az egész világon?

 Sao-tome szigetére!

 Mi a kedvenc saját képed az Indafotóra feltöltöttek közül?

Papírkutya: DSCF3864

 

 

... és az összes indafotós kép közül?

fenyob: Kitta-szóró

fenyob: Kitta-szóró

Hány képet készítesz és kb hányat tartasz meg egy alkalomról/témáról?

Egyre kevesebb képet készítek, kemény szabályok szerint élek Napi max. 100 képet készíthetek.
Törölni?! Nehéz döntések, imádok hezitálni

 Ha fotózás után finomítasz még a képeiden, hogyan és milyen szoftverrel teszed?

Csak a HDR képeimet szerkesztem szoftverrel ( 3 expó-s képek), a normál képeknél pedig, maximum a fényeket korrigálom.

 Melyik 3 oldalt olvasod leggyakrabban a fotóblogok, fotós oldalak közül?

Csak egy oldal érdekel, az Indafotóblogja. (elpirultunk - a szerk.)

 

Köszönöm az interjút!

Én köszönöm, megtisztelő!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr692967537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DosaAndras 2011.06.13. 21:48:46

Tök jó, hogy ismét meg lehet ismerni Indafotósokat!
Remélem ez egy hosszan tartó sorozat kezdete és több JÓ (ám halkabb) fotóssal is készül interjú.

PapírKutya · http://www.lopottkerekpar.hu 2011.06.13. 21:53:18

@DosaAndras: Tudom mire gondolsz, sajnos elkerülhetetlen volt. Már vártuk... :)))

Evaneni 2011.06.13. 22:36:05

egyetertek Andrassal.
süti beállítások módosítása