Napiképek

2011.08.02. 08:00 m.kata 18 komment

szabcsi: Járt út

szabcsi: Járt út

Ziz: felirat

Ziz: felirat

Kapafej: A schönbrunni kastély a vízesés mögül

Kapafej: A schönbrunni kastély a vízesés mögül

bonka1212: Kikötő

bonka1212: Kikötő

Doriane: asd2 (2)

Doriane képe

zsebybaba: Neusiedl Stadt am See

zsebybaba: Neusiedl Stadt am See

Zicy: nagyvárosi magány

Zicy: nagyvárosi magány

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr193116582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DosaAndras 2011.08.02. 08:34:33

lehet, hogy nem voltam elég hangos?
MI ÉRTELME VAN ENNEK A VÁLOGATÁSNAK, HA A "NAPI ÉRDEKES KÉPEK" KÖZÜL TÖRTÉNIK????

Nem értem! Nem értem!

Egyre inkább gondolom, hogy m.kata egy robot és nem élő személy.
Vagy csak az a cél, hogy a blogon is legyen friss bejegyzés???

Annyi jó kép van az indán, ami felett elsiklunk.
Általában csak a kedvenc (követett) fotósaim képeit van időm megnézni, viszont nagyon sok olyan fotó/fotós van, amik megérdemelnék, hogy lássuk őket, de vagy új a felhasználó, vagy nem lehet követni, vagy egyszerűen még nem találtam rá.
A napi érdekes képeket szeretem átnézni, itt az algoritmus a nagyszámok törvénye alapján sok nagyon jó, számomra ismeretlen fotót is beválogat.

Viszont ezzel a blog bejegyzéssel semmi pluszt nem kapok...

m.kata 2011.08.02. 09:44:07

@DosaAndras:
Szia m.kata vagyok és jelentem, hogy nem vagyok robot. A képeket én válogatom össze, egy már meglévő mappából, ami a mi kedvenceinket tartalmazza és azok közül is azokat, amik nekem tetszenek. Remélem kielégítő választ kaptál a kérdésedre, ha mégsem akkor nyugodtan írj és én megpróbálok rá mielőbb válaszolni.

üdv,
m.kata

DosaAndras 2011.08.02. 09:53:44

@m.kata:
Na akkor mégis volt értelme hozzászólnom.
Több dolog is kiderült. M.Kata van és nem voltam eddig elég hangos. :D
Viszont továbbra sem értem, hogy miért ugyanazok a képek futnak a napi képeknél, mint az érdekes képeknél? Nem lehetne, hogy egy nagyobb mappából válogassál?
Félre ne érts, nagyon tetszenek a válogatott képeid, csak fura, hogy ugyanazt nézem reggelente kétszer.
Ami viszont jó, hogy legalább van napi blog bejegyzés. Örüljünk, aminek lehet ;)

2011.08.02. 11:45:25

@m.kata: Szia Kata, köszi a munkád, örülök a rendszeres fotóknak! :) Viszont, és kérlek ne érts félre, Andrásnak abban igaza van, hogy jó lenne a két dolgot, már a 45 érdekes képet és a blog érdekes képeit külön választani... :)

m.kata 2011.08.02. 13:48:48

@edaniel:
A képeket én is csak kapom, mármint azokat, amikből kiválogatom a napiképeket. Így úgymond eléggé meg van kötve a kezem. Sajnálom, ha titeket zavar, hogy kétszer látjátok a képeket. Azért remélem hű látogatói lesztek így is a blognak, nem akartam ezzel elvenni senkinek a kedvét. :)

üdv,
m.kata

DosaAndras 2011.08.02. 14:30:50

@m.kata: á, nem olyan könnyű minket elrettenteni :)
A kétszeri képnézéssel nincsen semmi baj, de az új, JÓ képek iránti éhségünk nagy, szeretnénk mást is látni. :)
Szóval rájöttem, hogy a hiba a kezed megkötésében van! Nándi! Nem lehetne Katát kicsit szabadabban engedni?
Addig is lelkesen nézegetem tovább a képeket kétszer. :)

2011.08.02. 15:18:44

@m.kata: @DosaAndras: Kata, András megint megmondta, amit én akartam. :D Szívesen megnézem ezeket a fotókat kétszer is, mert jók, csak olyan sok jó van még, ami kimarad... dehát ugye nem lehet mindent egyszerre. :)
András megtalálta a következő embert, már Nándi fülét rágja :) Ez tetszik, mint egy véreb megy a nyomon! :D

DosaAndras 2011.08.02. 15:24:10

@edaniel: hirtelen verébnek olvastam. Végülis az is tud fület rángatni :)

Mikrobi89 2011.08.02. 17:58:19

Versengés kéne, ami feldobná az indafotót, valami játék.
A nyeremény meg lehetne az index-re való kikerülés.
1. -helyezett 4 napig
2. -helyezett 2 napig
3. -helyezett 1 napig.
Esetleg lehet megkötés hogy a képek amivel pályázni lehetne legyen friss, mondjuk max 2 hónapos.
Témakörök meg sok lehet, táj, tárgy, absztrakt, természetfotó... még lehet variálni. A szavazás is kint lehetne mondjuk az indexen hogy egyes ismerősöknek a szavazása ne döntse el a mezőnyt.

Putto · http://www.dynamicart.hu 2011.08.02. 20:39:44

@Mikrobi89: így így, ahogy mondod... én már a kihívás 3.-t is vártam sokat.. nem gyütt...
csak ne facebook lájkok döntsék el a versenyt, mert abban semmi "szakmai" nincs...

DosaAndras 2011.08.03. 07:33:29

@Mikrobi89: Nagyon támogatom!
már csak azt kellen megoldani, hogy az álló képekkel is tudjon az index mit kezdeni.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.08.03. 23:41:40

@Mikrobi89: Ez nekem is tetszik, +1.

Meg még az a fura, hogy jobboldalt tele vannak 2008-2009es fotólinkekkel, amik már rég aktualitásukat vesztették.Ennek mi értelme? Mér' nem valami friss, eljövendő eseményeket ajánló bannerek vannak?

Szentpeter 2011.08.06. 06:02:17

Én is a verseny híve vagyok..
De csak akkor, ha én nyerem meg...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.08.08. 13:54:06

@m.kata: ha adott anyagból válogatsz, és nem a teljes indafotóból, annak mi értelme? A kérdés nem költői és leginkább Nándinak szól.

Amikor én válogatok, akkor kifejezetten úgy igyekszem válogatni, hogy
- ne az Érdekes képek
- ne az indafotófalon megjelent
- ne a 'szokásos ismert nevek'
képei közül kerüljenek látványos, érdekes, jó képek a posztokba.
Rengeteg felfedezetlen fotós van itt, akinek ezért-azért sosem kerül nagy nyilvánosság elé a fotója, galériája. A Napiképek segítségével ez változhatna.
@Mikrobi89:
ámen!!!

2011.08.08. 15:05:41

@geegee: Igen, ezt már én is megemlítettem, asszem vlm bemutatkozása alatt...
@Réka ‎: egyetértünk, és még sokan szerintem... Nándi, van esélye, hogy nagyobb mozgásteret kapjon m.kata?

Szentpeter 2011.08.12. 16:28:48

@Réka ‎:

Azért annyi sok jó fotó nincs az indafotón...
Minden válogatás szubjektív, és az is marad..
Attól hogy az ismert nevek kerülnek ide, az jelentheti azt is hogy ők a legjobbak, amivel nekem semmi bajom..
Ennek ellenére én azt gondolom hogy én vagyok a legjobb.. ( mosolygok )
süti beállítások módosítása