Napiképek

2011.09.28. 15:04 m.kata 3 komment

-Misu-: 2 BE or NOT 2B

-Misu-: 2 BE or NOT 2B

punkkiss: IMGP5010

punkkiss képe

Turbekyeszter: Józsefváros

Turbekyeszter: Józsefváros

tresh1988: IMG 6193

tresh1988 képe

riophoto: DSCF0349v1

riophoto képe

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr903262770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dino* 2011.09.29. 00:57:53

...én nemigen vagyok járatos ezeken a fórumokon..., és az is lehet, hogy lemaradtam valami érdekfeszítő kiírási, megjelenési feltételekről..., mondjuk, akkor sem az én hibám..,
de turistaként erre barangolva is kócos lett a frissen leborotvált szemöldököm..., ha valaki felelőse, és bevállalja ezeknek a fotóknak a publicitását..., vajon miért nem indokolja pár sorral a véleményét, a kiválogatás alapjait...
nehogy már rokonsági / pársági / élettársi / haversági / urambátyám-sági alapokon működjön ez a társalgó is..., mert komoly gyomormételyt okozó fájdalmaim okán sűrűn szaladok a nagy királyok szükségleteinek szagos parfümhelyiségébe...
valaki beválogatta..., én meg tiltakozom - na, meg ez az én jogom...:
"Turbekyeszter: Józsefváros" című nemtudom milyenképe... no comment nem értem...., halvány fogalmam sincs hogy kerül válogatásba, és mit kéne látnom, ami láthatatlan...
mint ahogy azt sem..., hogy a válogatók, hogyan lettek válogatva... ő, ők, akik személytelenek, láthatatlanok,
ez úgy khaki ahogy van..., akinek nem kenyere a fotók ki- be- át- és körültekintő szervezése, az jobban tenné, ha a következő legenyhébb szélmuzdulattal távozna...

Fotoisten áldjon minket !
süti beállítások módosítása