Indafotós sztorik - kisklau

2012.03.08. 09:20 WadWanda 8 komment

 

 

Emlékezetes sztorija szerintem mindenkinek sok van.
Egyet kiemelnék:
Sopronban a Deák téren tulipánokat szerettem volna fotózni. Remek környék volt, rengeteg csodaszép virágágyásban, színpompás tulipánok ragyogtak a tavaszi napsütésben.
Benike mellettem bicajozott, majd leült a szökőkúthoz nézelődni, míg anyukája felettébb furcsa pózokban, gyakorlatilag a fűben
hentergett.
Próbáltam fotózni a tulipánokat, kerestem a megfelelő perspektívát, mikor Benike szólt: Anyaaaa, Anyaaaaaaa!
Felnézek és látok egy szigorú arcú embert, bicajjal, fekete egyenruhában.
Majd egy tőle nem várt kedves kérdést:
-Jól van?
Mondtam, hogy igen, semmi gond, fotózom.
Mire felhúzott szemöldökkel mondja nekem:
-Néztem a monitoron, mert tudja, be van kamerázva a Deák tér. Néztem, és azt gondoltam, hogy megint egy részeg esett bele a virágágyásba. Világos nappal?! Vagy lopja a tulipánt?
Na, de ilyet még nem láttam

Olyan nagy kontrasztban volt a döbbenet az arcán, a ragyogó napsütés és a tulipánok, hogy a mai napig jót derülök rajta.
Benikének volt mondjuk egy kérdése: Anya, a bácsi érted jött?
Majdnem ...

Ehhez képest a körforgalomban (Sopron, Bécsi út) fotózott tulipános történet eltörpül, mert mit lehetne írni a dudáló autókról és a kikiabálásokról.

kisklau: Tavaszváró tulipánok

kisklau: tulip (10)

kisklau: tulip (12)

 

kisklau tulipános albumát ITT nézhetitek meg

 

Emlékezetes sztorik Indafotósoktól, felhívás... Bővebben >>>

 

A Nemzetközi Nőnap alkalmából, Boldog Nőnapot kívánok az Indafotós lányoknak, asszonyoknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr104169849

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tacsi világa 2012.03.08. 12:08:16

Nagyon jó sztori: el tudom képzelni, hogy a Deák tér szigorú őre mennyire megijesztette a kisfiadat....és Téged
A képeid pedig csodásak, tulipánostul, mindenestől. Gratulálok!

Engem egyelőre még nem néztek részegnek, de a jó múltkor a Széchenyi téren -miközben elmerülten fotóztam egy régi kapukilincset- valaki barátságosan a vállamra tette a kezét.
-Rosszul tetszik lenni? Kihívjuk a mentőt?
A döbbenettől egy pillanatig szólni sem tudtam, de aztán nevetni kezdtem, majd a hölgy is, aki rám kérdezett. Annyira ráhajoltam a kilincsre, hogy azt hitte, nem tudok továbbmenni....

kisklau 2012.03.08. 12:41:41

Nem volt annyira ijesztő, inkább mókás volt a helyzet :))

Azért jó hír az, hogy még figyelnek annyira az emberre, hogy ha rosszul lenne, segítséget kapna.

cerezo 2012.03.08. 18:49:51

Vicces...:))
Te mindig összefutsz szigorú arcú emberekkel? :) Olvastam a legutóbbi történetedet, az nem volt ilyen mókás...

kisklau 2012.03.08. 21:18:35

Igen :) Lehet, hogy vonzom a bajt... :)

Dragon.22 2012.03.11. 23:41:04

A "szigorú arcú" bácsi is megért volna egy képet! :D
Jó történet!

kisklau 2012.03.12. 14:19:09

@Dragon.22: Igen, lehetséges :) De alulnézettből, hasalva lehet, hogy nem lett volna túl előnyös a bácsi számára :)
süti beállítások módosítása