Végre tavasz! - Időjárásjelentés II.

2012.03.21. 15:33 Réka ‎ 7 komment

A tavaszi időjárásjelentős posztunkban az Indafotó bloggerei arról is beszélnek, ki mit fotóz szívesen a tavasz közeledtével. Milyen hálás fotótémák vannak a környezetünkben és hova mászkálunk fotózni, amikor elolvadt az utolsó hófolt is.

WadWanda, Németország:


View Larger Map

Egy huszárvágással a Német fővárosból, Baden-Württemberg tartományba a Sváb-Alb közelébe kerültem. Végre egy szívemcsücskéhez, Tirol-hoz hasonló környezetbe. Tavasszal a kedvenc fotótémám a megújuló természet ébredése, a koratavaszi virágok fotózása volt....most ezt a  hely, és a táj adta lehetőségek miatt ebben az évben a tájfotózás és birkák fotózása váltotta fel. A hegyek és a sok vízfelület elég érdekes klímát alakít ki errefelé, ami igazából engem a látvány miatt érdekel nagyon...Páradús, ködös levegő (lejtőköd) cseppet sem zavaró ha az ember a napfényes oldalról kémleli ezt a jelenséget...sőt, nagyon szép, nekem nagy kedvencem. Lent a völgyekben megül a felhőzet feljebb kicsit vékonyodik aztán még vékonyodik és egyszercsak legfelül előtör a fény. Köd,pára,felhő,napfény, érdekes együttléte, szemet gyönyörködtető látványa, nekem mindig valami nagy-nagy öröm és szabadságérzetet ad. Új barátokra is szert tettem... a szomszéd birkái személyében:) Aranyos, vicces állatok.                       Éjszaka még gyakran mínuszok röpködnek de napközben már meleg tavaszi idő van, most éppen kicsit felhős, esős a helyzet, a hóvirágok a barka a krókuszok már lassan elvirágzóban vannak.

WadWanda: Rétegek

WadWanda: KödCsend

WadWanda: Mosoly

 

 

 

 

 

Evaneni38, Nebraska, USA:


View Larger Map

 

 

Tavasz....melengető napsütés,néhány ködös reggel, madár csivitelés, rügyek, krókuszok, virágzó gyümölcsfák...élet! Nálunk a március máskor még javában hűvös hónapnak számit, nem ritka a hó áprilisban sem (igaz, másnapra elolvad), de az idén nagyon kegyes az időjárás hozzánk. Ilyen kellemes márciusra senki nem emlékszik errefelé. A múlt héten a napi csúcshőmérséklet 25 fok volt! Beindult a barkafánk, kibújtak a krókuszok,virágzik az aranyeső bokor,a kismadarak ágakkal a csőrükben közlekednek. Tavasz van! Nagyon szeretem a madarakat is fotózni, ilyenkor me'g lombtalanok az ágak, könnyebb lencsevégre kapni őket.

Evaneni38: Barka

 

 

Evaneni38: Vorosbegy

 

Evaneni38: Krokusz

Nándi, Budapest, Csongrád


View Larger Map

 Én vidéken jártam a hétvégén, előtte pedig a nemzeti ünnepen bringáztam, erről lesz pár kép. A tavasz a legjobbkor érkezett, először mozdultak ki nagyobb tömegek az utcára mind Budapesten, mind vidéken.

darthwalk: Március 15

darthwalk: Március 15

darthwalk: Tavaszi pestos teszta

darthwalk: Tavasz

darthwalk: Lemeno nap

 

 

Réka, Stockholm:


View Larger Map

 Mint múltkor említettem, március hagyományosan kopogós téli hónap a környéken. Az idei enyhe tél viszont korai tavaszodást is hozott: tavalyhoz képest több mint két héttel korábban kezdenek kibújni a krókuszok és az aranyeső rügyei is igencsak duzzadoznak. Hetek óta minden nap verőfényes napsütés az időjárás és az előrejelzés is hasonlót ígér. A kipattanó rügyek ideje ugyan még nem érkezett el, de a napimádó svédek máris levetkőztek és kiültek a kávézók teraszára. A derűs időben jobbára a napsütötte Óváros tiritarka házait fotóztam és sikerült megörökítenem az utolsó, kallódó jégtáblát is a belváros vizein. Alig várom már, hogy befeküdhessek a krókuszok közé makrózni!

Réka: Lost In Knockturn Alley

Réka: Gyere

Réka: Az utolsó jég

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr444319423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisklau 2012.03.21. 17:28:19

Oh, nagyon klassz időjárás-jelentést dobtatok össze :) Jó volt olvasni és nézni a képeket!

cerezo 2012.03.21. 19:14:42

Életem legizgalmasabb időjárás-jelentése!:))

Peetee 2012.03.21. 19:40:50

A 3 stockholmi nagyon tetszik, GRAT!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.03.22. 01:39:35

A krókuszok azok az Újpest-mezbe öltözött lilahagymák, amik úton, útfélen nőlnek?
Mondtam én már múltkor is, hogy nagyon lájtos ez a stockholmi tél...szerintem pár év, és kinő az első természetes pálmafa... :D
süti beállítások módosítása