Májusi villámok

2013.05.03. 11:39 Hargita Nándor 5 komment

Tegnap fotóztátok őket, főleg Budapest felett.

Lőttél tegnap villámot, de még nincs itt a fotód? Kattints ide és töltsd fel az Indára!

elpe: IMG 8256

elpe fotója

LoviGabi: Power!

LoviGabi képe

kasmat: DSCF4234

Kaszab Máté fotója

klk: villámvadászat :)

Kósa Luca Kornélia fotója

CsG: 20130502 vihar

CsG fotója

zyx: Flórián villáma II.

zyx fotója

zyx: Félnegatív villám

Érdekes próbálkozás zyx részéről

Észtör: Villám

Észtör minimalista villámfotója

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr665263649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DosaAndras 2013.05.03. 12:07:19

Grat mindenkinek! Irigylem mindazokat akik már fotótak villámot.

kisklau 2013.05.03. 13:54:49

Gratulálok! Egyszer rászántam egy estét, de csak otthonról az ablakból. Nem jött össze elárulom :D Pedig folyton villámlott :D

kasmat 2013.05.03. 14:49:16

Köszönöm a beválogatást, és gratulálok a többieknek is a képeikhez! :)

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.05.03. 17:15:18

egyszer én is lekaptam egyet, de csak úgy sikerült, hogy a telefon néhány tized másodpercenként automatikusan fotózott :D

MiKE · http://indafoto.hu/mikedesign 2013.05.03. 18:07:46

Van olyan kioldó, ami exponál villámlásra, de olyannal szerintem nem lehet túl szórakoztató a "vadászat". Anélkül viszont tényleg nem olyan könnyű, még hosszú záridővel sem.
Tegnap, amikor villámlani kezdett, egy darabig csak ültem az erkélyen és néztem. Jó alaposan meggondoltam, hogy van-e értelme elővenni a gépet, vagy megint csak több tucat egyforma képet fogok készíteni a szemben lévő ház tetejéről :D
süti beállítások módosítása