Like gomb helyett Share az Indafotón

2014.02.14. 17:02 Hargita Nándor 8 komment

A Like (Tetszik) gomb annyira értéktelenné vált, hogy lecseréltük a Share (Megosztás) gombra a képek alatt. Ennél nem elég egyszer kattintani, kétszer kell, mert a gomb nyomása után egy kis ablak nyílik.

Viszont, mindenképpen bekerül a News feedbe Facebookon, azaz minden egyes megosztott kép sokkal nagyobb hangsúlyt kap, végül többen fogják látni.

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr185814608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szentpeter 2014.02.15. 11:00:38

Jó ötlet... bár nagyon kevés jó ötletből lesz valami..
Mint már több alkalommal írtam.. nem létezik hogy ennyi fotós ne tudna közösen beszélgetni a fotózásról vagy miegyébről..
....esküszöm hogy több embert érdekel mit mond szanyitibor... vagy hogy megszületett a 30. rezsicsökkentés...

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2014.02.15. 13:31:18

@Szentpeter: köszi!

lehet, hogy van közös metszet, nem akarsz szanyi tiborral beszélgetni a fotózásról? mi felvesszük videóra és máris kész a remek tartalom! :)

Szentpeter 2014.02.15. 13:40:30

@Hargita Nándor: Ne érts félre... de nincs az a pénz...
Viszont szívesen kommunikálok bármelyik fotós kollegával..

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2014.02.17. 09:43:18

@Szentpeter: sajnos a legtöbb fotos oldalon haldoklik a forum, csokkennek a hozzaszolasok a kepek alatt is. Mindenhol ez van: fotozz, fotosok vilaga, flickr, indafoto, blogok... az emberek mar csak a lajkokat varjak, de beszelgetest mar kevesen es ritkan kezdemenyeznek. Draga lett az ido es a draga perceket nem egymas fotoira vagy beszelgetesre szanjak.
Ritka kivetel, ha sikerul valami megoszto temat talalni, amire ugranak az emberek, de az is inkabb csak flame.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2014.02.17. 09:52:09

@Réka ‎: ebben tökre igazad van Réka, kicsit árnyalnám a képet: sokkal több az impulzus, ezért egységnyi hatás elérésére kevesebb idő van, így a népszerű dolgok sokkal kevésbé elgondolkodtatóak. ha valami nem hat gyorsan az unalmas.

ez nem jó táptalaja az értelmes vitáknak, sokszor csak egy továbbosztásra vagy egy gyors anyázásra jut idő.

DogTheDog 2014.02.19. 17:49:51

En egyes kepek alatt tobbszor sikeresen elbeszelgettem a temarol masokkal,de vannak akikkel nem lehet,illetve vannak akik szerint velem nem lehet.
Ez termeszetes,ahogy a kommentek szamanak hullamzasa is.
Februar amugy is a legdepisebb honap az osszes kozott,szerintem.

Tacsi világa 2014.03.04. 07:14:12

Nándi, kipróbáltam többször is, valóban pompás, sőt, albumokkal is megtettem és az is bevált. Lesznek jó hatásai, valóban nő a nézettségszám méghozzá nem is akárhogy. Ami viszont nem kedvez, egyre inkább abba az irányba tolódik el a dolog, hogy mindenki elsősorban a saját képeit fogja "Share linkelni". Most már csak azt szeretném tudni (én, az örökös naiv) hogy mi is az a News feed ? Mert ezt én nem tudom lefordítani, ez valami inter-galaktikus szakszöveg lehet :)

Más: én imádtam a képek alatt társalogni, de kénytelen vagyok egyre ritkábban megnyilatkozni mert (a megszokott kedves baráti kört kivéve) azt észleltem, hogy mindenki leginkább az észt szeri osztogatni mások fotóinál....., pedig ahányan vagyunk annyiféle célunk van és annyiféleképpen látjuk a világot. A kéretlen szaktanácsokra tényleg nincs idő, hacsak nem direkt igényli valaki, mert ilyen is van.

Tacsi világa 2014.03.07. 05:49:52

@Hargita Nándor: Szia Nándi! Pár napja feltettem egy kérdést, de mivel nem hivatkoztam, nem kaptam választ. Gondolom nem vetted észre. Nos, azt kérdeztem, hogy mi is az a News Feed? Mert magamtól nem tudok rájönni :( Bocsi, hogy csak csetlek-botlok az internet világában.... legyen szép napod!
süti beállítások módosítása