Szombaton fotóséta - Állatkert és Badacsony!

2009.07.15. 10:57 Hargita Nándor 18 komment

A worldwidephotowalk a küszöbön áll! Reméljük a tietekén is :)

A Worldwidephotowalk Scott Kelby agyából pattant ki - miszerint az egész világon egy napon kellene összehangolt fotósétákat rendezni. Az idei a második ilyen, a tavalyin 8324 regisztrált fotós vett részt, akik 236 városban egymillió képet készítettek.

Idén 934 séta kerül megrendezésre. Ezek közül a spottr.hu és az Indafotó kettőt rendez.

Két csapatra oszlunk tehát, az egyik Budapesten a Fővárosi Állat-és Növénykertbe megy fotózni - ez az indafotós szervezés - a másik csapat pedig a spottr.hu jómunkásembereivel Badacsonyban exponál majd.

Egy rövid áttekintés így 3 nappal előtte:

  • Július 18-án találkozó a budapesti állatkert főbejáratánál 15:00-kor a buszmegállóban. Meg fogod ismerni a csapatot.
  • Kb. 3 órás sétára kell számítani. Aznapra pont elmúlik a rekkenő hőség.
  • Még 37 szabad hely van a sétára, aki jön regisztráljon a séta hivatalos oldalán
  • Nem vagyunk sznobok, akár egy mobillal is végigfotózhatod a sétát, a lényeg a jó hangulat.
  • A séta után levezető jellegű képnézegetős-sörözős spinoff lesz a Városligetben a Pántlikában. Van wifi, és babgulyás is.

A móka kedvéért a résztvevők között ajándékokat fogunk kisorsolni, Dincsi remek Lightroom könyvét dedikálva és a szoftver.hu jeles képviselője ddq jóvoltából egy Lightroom oktató DVD-t is.

Aki regisztrál a séta oldalán és belinkeli a feltöltött képeit, az Scott Kelby ajándékai közül nyerhet egyet s mást.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr901247189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shitting Bull 2009.07.15. 19:38:55

Állatkerti belépőt ki fizeti? ;)

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2009.07.15. 19:41:16

eddig úgy áll hogy csoportos belépővel megyünk mert megvan a 10+ fő - de keresem a megoldást az 1350 huf redukálására.

mielőtt megkérdezitek, aki marad, utána a sört mindenki maga :)

Shitting Bull 2009.07.15. 19:44:51

Na jó, hülyéskedéstől mentesen: van annak valahol valami nyoma, hogy eddig kik regisztráltak? És határidő a regisztrációra?

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2009.07.15. 19:49:19

én a worldwidephotowalk adminján látom, nem tudom hogy publikusan látszik-e valahol.

eddig 15-en vagyunk, ami elég jó, mert sokan hoznak szerintem magukkal még valakit.

szerintem aznap is regisztrálhatsz - annyira ne közelítjük az 50 főt, hogy ez problémát okozna :)

Shitting Bull 2009.07.15. 19:59:46

publikus listát nem láttam. Na mind1, majd még gondolkodom...

Shitting Bull 2009.07.16. 21:20:51

Feliratkoztam, remélem, senkitől nem veszem el a helyet. Egy dolog zavar: szombatra az év legerősebb viharát várják a meteorológusok... mi van, ha igazuk lesz?

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2009.07.17. 09:47:28

@Shitting Bull: bull, meglátjuk, én nagyon bízom benne, hogy a vihar nem akkor fog lecsapni, hanem előtte és akkor pont lehül az idő.

Shitting Bull 2009.07.17. 11:18:13

@darthwalk: én inkább attól tartok, hogy egész nap ramaty idő lesz... :(
(főként az erős széltől tartok)
No majd megláttyuk...

Shitting Bull 2009.07.18. 09:26:42

@Shitting Bull: elnézve a met.hu radarképét én úgy saccolom du. 2-3 óra környékén éri el Budapestet a front keleti széle. (nem vagyok meteorológus ;) )

Ha kettőig nem ér ide, akkor mi a szándékod/-otok?

Shitting Bull 2009.07.18. 14:53:36

Vajon mi lehet a spottr-esekkel?

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2009.07.18. 22:13:44

@Shitting Bull: na, megvolt a séta, és nem is áztunk el. ez persze annak köszönhető hogy remek fedett helyek vannak az állatkertben :)

az már az én egyéni szoc problémám hogy úton a kocsma felé, majd úton hazafelé is szépen eláztam a bringán :)

lesz poszt a sétáról!

Shitting Bull 2009.07.19. 06:24:37

@darthwalk: én csak az ablakból követtem, innen nagyon csúnyának nézett ki (bár közel sem annyira, mint ahogy beharangozták).

KGyST · http://repules.tumblr.com 2009.07.19. 10:15:26

Őőő hogyan kell taggelni a képeket?

bollaeszter 2009.07.19. 18:22:28

Az elázás ellenére tényleg nagyon szuper volt minden, remélem, lesz még hasonlóra alkalom!

A képek meg... hááát... mi lenne, ha készítenénk egy mozaikot az összes állatseggből, amit sikerült megörökítenünk? :)))

kortvez 2009.07.19. 18:48:56

Az állatfenék mozaik nem is rossz ötlet :)) Esetleg pár fotós fenékkel (werk fotó...) is ki lehetne egészíteni...

Nagyon jól sikerült a program, köszi a szervezést!

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2009.07.19. 19:58:43

@bollaeszter: hehe, nem rossz ötlet, a héten ha már mindenki feltette a képeit, akkor végignézem, leszedem és összemozaikozom :)

örülök hogy tetszett a séta! biztos lesz még hasonló - mit is beszéltünk augusztusra? vasúttörténeti park, ugye?

elpe 2009.07.19. 22:25:57

Én is köszönöm a lehetőséget. DW megnyugtatására: én kocsival voltam és szintén bőrig áztam a parkolóig. :(

Szolgálati közlemény! :)
Azokhoz a fotósétás képekhez, amelyeken a felhők vagy a vihar is látszik, tegyetek felhőfotó címkét!
felhofoto.blog.hu

bollaeszter 2009.07.20. 07:40:06

Igen, vasúttörténeti park, éjjel :)

Holnap felteszek pár fenékfotót a mozaikhoz :)
süti beállítások módosítása