Szörcsháttér - szavazás: március 29

2010.03.29. 12:00 Hargita Nándor 15 komment

Szégyellem magam, hogy múlt héten egyetlen posztot sem sikerült kiizzadni, ugyanakkor remélem, hogy a minden eddiginél jobb Szörcshátteres felhozatal feledtette a posztok hiányát.

Aki nem ismeri a szörcshátteres játék lényegét az kattentson gyorsan a frissített szabályzatra!

Az eheti képek pedig sorrendben a következők, szavazni a poszt alján, vagy ide bökve lehet.

A legtöbbet kedvencelt képek a múlt héten: 

Bizsu60: 100 X szép

Bizsu60: 100 X szép

Tacsa: repülőnyom

Tacsa: repülőnyom

 

A legnézettebb fotók a múlt héten:

Karima: Hot water

Karima: Hot water

scherer: Tavaszi Őszapó

scherer: Tavaszi Őszapó

tamashorvath: Ősztükör

tamashorvath: Ősztükör

itomi: DSC 0122

itomi: DSC 0122

pol-lines: Tükör

pol-lines: Tükör

gicanyul: Megbújva

gicanyul: Megbújva

ildikoo: víztükör

ildikoo: víztükör

diesel75: alma II 024

diesel75: alma II 024

sunrise: kismotor és nagyhegy

sunrise: kismotor és nagyhegy

mate88: DSC 0067

mate88: DSC 0067

 

Szavazz a hét legjobb fotójára!

Többen is írtátok, hogy az egyik pályázó pénzért árulja a nézettségnövelő programját/módszerét, neki nagy jövőt jósolunk az SMO szakmában, de megkérnénk, hogy többet ne próbálkozzon, mert nem vesszük figyelembe.

A bejegyzés trackback címe:

https://indafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr421876849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niro 2010.03.29. 12:30:35

A pénzes dolgot az ellenem lejárató kampányt indító személyek pukkasztására találtam ki, bocs ha komolynak tűnt. Az ellen is felléphetnétek aki régebb óta alaptalanul vádaskodik ellenem... Köszi a szakmai tippet:) Egyébként a hozzátok feltöltött egyik képemnél, a licencét figyelmen kívül hagyva használják fel. Mi tehetek ellene? Másrészt a saját képem látogatottságát miért ne növelhetném? Akik bekerültek azok is megtették valamilyen szinten. Én csak túl hatékony vagyok... Ha csak 400-as látogatottságot érek el az miben más?

thomee84 · http://indafoto.hu/itomi 2010.03.29. 23:21:40

@Niro: mindenki hirdeti a képét ez egyértelmű:) de vannak itt is olyan le nem írt normák amiket valóságban, máshol sem szegsz meg...

Niro 2010.03.30. 12:15:30

Szóval bűn jó marketingesnek lenni? Ezt bocs, sosem gondoltam volna. Számomra elég valóságos a megkülönböztetés...

Niro 2010.03.30. 12:18:29

Én ezek után csak annak örülök, hogy aki a legnagyobb menőnek teszi itt magát, nem jött be a kedvenceléses csalása, és nem került be. Az ugyanis csalás, csak béna volt és keveset csalt magának:D

[c] 2010.03.30. 14:15:59

@Niro: Milyen kedvenceléses csalás?
Regisztrált 200 júzert és mindegyik nevében kedvencelt?

Niro 2010.03.30. 15:10:04

Ennél frappánsabb volt: Megkérte haverjait kedvenceljék már neki (újra) az újra feltöltött képét:D Csak kevés haverja akadt, vannak ilyen kis csaló mocskok akik teszik itt az agyukat. Nem 200 kedvenceléssel lehet bekerülni, néha párral, néha tucattal... Benézte magát rendesen, mert párral több kellett volna mint amennyire számított:D

Lofej 2010.03.30. 17:26:47

A fekete fehér fotók az igaziak.

talonfa 2010.03.30. 18:57:40

Nagyon örülök, hogy van aki kommentet ír, csak ne attól az egytől olvassam mindig, Ezt szerintem már mindenki unja. :-)

Niro 2010.03.30. 21:08:51

Én is unom elhiheted:)

Bizsu60 2010.03.31. 01:17:19

Srácok, én csak döbbenek:-O
Komolyan gondoljátok, hogy itt, ezért a játékért érdemes csalni?? Mintha hatalmas összeget lehetne nyerni:)
Kinek van erre ideje pl., hogy itt üljön, és nyomja a számlálót. És honnan a fenéből tudjátok, hogy ki hogyan csalt. Inkább örüljünk, hogy milyen szép képeket látunk, és tanuljunk belőlük. Ez itt a lényeg!
SZVSZ.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2010.03.31. 12:47:29

@Bizsu60: szeretném kiemelni a véleményed :)

csak egy dolog: a szavazás győztese James Cage kitette facebookra a linket, ennyi is elég a győzelemhez.

a cél valójában az, hogy szép képeket nézegessünk - és ebbe minél több embert bevonjunk, többek között azzal, hogy nézegessék meg a képeket és szavazzanak.

Bizsu60 2010.03.31. 20:37:40

@darthwalk:
Persze, szavazunk is, szerintem, én kedvencelek itt a legtöbbet, hiszen, nap, mint nap látom, hogy a kis hobbi fotós is mennyit fejlődik, tanul, és ennek úgy érzem nyomatékot kell adni. Mindenkinek jól esik ha kap, de inspirál vele ha ad:)
Ez egy szuper kis közösség, nem szabad elrontani.
Az iwiwre én is kitettem, hogy szavazzanak, minden képre, de kevés sikerrel:))))))
Jót is mulattam rajta. Ha már ilyen hosszan írok, megragadom az alkalmat, hogy minden Indásnak, és kicsiny Országunknak, Kellemes Húsvéti Ünnepet Kívánjak!!!!

MRM 2010.04.01. 17:10:32

Thomee 84: En nem tettem ki sahova sem a kepemet, nem reklamozom sehol, meg is lepodtem, hogy elozo heten benne volt a kepem a szavazasban, nagyon orultem neki :)
MRM 447 képed van 19 albumban, képeidet összesen 102488 alkalommal látták

de jo :):) most neztem, azert ez mar nem semmi :)
Nagyon jo kepek vannak az indan, persze van aki csaladi albumnak hasznalja, es egy 2honapos kislany furdeset lathatjuk 45 szogbol fenykepezve, de ezt is meg lehet erteni, mert eleg nagy a tarhely, alkalmas csaladi keptarnak. Valoban az itt az erdekes, ahogy Bizsu is irta, hogy ki mennyit fejlodik, nekem nem marketingrol szol a dolog. Valoban eleg kinos szerintem, hogy emberek ennyire belelovaljak magukat es kepesek veszekedni rajta... csalni, aztan azon ragodnak, hogy a masik csalt vagy nemcsalt. Teljesen mindegy. Elvezni kell a kepeket, tanulni beloluk, jutalmazni, ha valaki kituno munkat vegzett, kerdezni, hogy egy-egy hatast hogy sikerult elerni stb. Szerintem errol szolna a dolog. En pl szivesen fogadok minden epito jellegu kritikat. Attol lesz esetleg a kovetkezo kepem jobb.
Mindenesetre gratulalok az eheti kepeknek. Az en kedvencem most a Hot water, de hat en amugy is a studiokepekbe vagyok "szerelmes" :)) Mindenki mas. Es ez igy van jol.

romesz 2010.04.01. 20:48:17

@Niro: addig viccelodtel, mig a poenen senki nem nevetett.

Bizsu60 2010.04.02. 14:04:45

@MRM:
Itt tényleg a Hotwater viszi a pálmát. Igazi stúdió kép! Elnézést mindenkitől, hiszen merőben más képek vannak fenn, de SZVSZ, a nyerő kép az ővé!
süti beállítások módosítása