Beszámolók a fotóstúráról: Mary-Ann

2013.10.28. 14:18 Hargita Nándor 6 komment

A 24-i poszt végén kértem a túrán résztvevő kollégákat, hogy - akinek van hozzá kedve - írjanak néhány mondatos élménybeszámolót, hogyan érezték magukat, mi fogta meg őket igazán. Hárman ezt meg is tették, így most az ő beszámolóikat olvashatjátok:

1. Mary-Ann beszámolója
  2. Kontiki túraleírása
  3. Cerezo visszaemlékezése

Mary-Ann Fotó: indás kirándulás pilis 003 - indafoto.hu

Izgulva vártam az indulást, részben volt bennem egy kis félelem is, mert még soha nem vettem részt ezelőtt ilyen kiránduláson. Számomra ismeretlen emberekkel indultam neki a túrának. Mindenki nagyon kedvesen fogadott és nagyon örültem, hogy csapattagként kezeltek, mintha már régről ismertük volna egymást.
A túra első szakaszában egy patakon kellett átkelnünk, ahol nem volt híd, igazi vadregényes terepen. A köveket keresztül ugrálva, néha belecsúszva a patak vizébe, de sikeresen megtettük az első lépeseket.

Mary-Ann Fotó: indás kirándulás pilis 066 - indafoto.hu

A túra második szakaszában egy elég nehéz és fárasztó úton haladtunk, ahol bizony sokaknak fejtörést okozott hogyan jutunk fel a hegyre. Köveken kellett felkapaszkodni, sziklákon másztunk néha négykézláb és a fák gyökerei nyújtottak kapaszkodót, hogy ne csússzunk vissza az igen mozgó talajon. De ahogy felértünk...

Mary-Ann Fotó: Lenézés a mélybe - indafoto.hu

A látvány magáért beszélt. Egy csodálatos kép tárult elénk, a kilátás egy festői tájat ábrázolt, tele természeti csodákkal, hatalmas sziklákkal és az őszi természet színes fakoronáival. A fárasztó hegymászás után gyönyörködtünk a panorámában, és megpihentünk egy kicsit, napoztunk a sziklákon. Néhányan megéhezve fogyasztottuk el az előre elkészített szendvicseinket, majd folytattuk tovább ezt a kellemes kirándulást.

Mary-Ann Fotó: A szeretet fája - indafoto.hu

Gyönyörű napsütéses őszi időben élmény volt a séta, az erdő illata, a lehullott levelek suhogó zöreje a lépések során, felejthetetlenné tették számomra. Délutáni órákban sikerült leérni igaz egy helyen gondolkodóba estünk egy páran, mert leszakadtunk a csoporttól és egy elágazásnál nem tudtuk merre kell menni, álltunk és tereferét tartottunk merre tovább. Ámulva néztem a természet szépségét, és örömmel vettem észre mikor megláttam a kis várakozó csapatomat, és együtt szépen lesétáltunk a szabadtéri csárdához. Voltak akik itt megvacsoráztak a hazamenetel előtt, én azonban elbúcsúztam a kellemes társaságtól, és nagyon remélem lesz még alkalmam máskor is csatlakozni hozzájuk.
Nagyon szép emlékekkel tértem haza. Köszönöm, hogy ott lehettem és megismerkedhettem a kis fotós csapattal.

1. Mary-Ann beszámolója
  2. Kontiki túraleírása
  3. Cerezo visszaemlékezése

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nick Leeson 2013.10.29. 07:27:51

Biztosan csak én nem vagyok képben. De én még ennyire semmitmondó vacak bejegyzést még életemben nem láttam. Se helyszín, se időpont, se a túra hossza, se semmi. Az oké, hogy talán itt a fotók lennének lényegesek, de éppen ezért talán a helyszín és az időpont (legalább az évszak) érdekes lenne. Szerintem ne nagyon erőltesd a Blog írást...

mahóca 2013.10.29. 07:56:11

@Nick Leeson: nagyon egyetértek! borzalom

Kontiki 2013.10.29. 11:23:51

Nick, mahóca, ezeknek a beszámolóknak volt egy előzményeis, amit itt találtok meg: indafoto.blog.hu/2013/10/24/a_vilag_tetejen_nemzeti_indafotos_tura

Lehet, hogy szerencsés lett volna valahol hivatkozni rá, én most pótoltam. :-)

vlmworld · http://www.vlmworld.com/ 2013.10.29. 15:57:40

@Nick Leeson: @mahóca: Pótoltam a hiányosságot. Mindhárom poszt elejére írtam két mondatot, hogy akik nem olvassák rendszeresen az Indablogot, azok is képben legyenek.

Nick Leeson 2013.10.29. 17:15:18

@vlmworld: Oké, így már érthető, és egész más színezete van az egésznek.

mahóca 2013.10.29. 22:10:36

@vlmworld: na így már tökéletes!